Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
502 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 111705

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-        statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-        dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca związana jest z  permanentną obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach oraz zagrożeniem korupcją. Praca na stanowisku wiąże się z upoważnieniem do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Prowadzi, w porozumieniu z Departamentem Cyberbezpieczeństwa, sprawy związane z obsługą organizacyjną Kolegium do Spraw Cyberbezpieczeństwa, w tym w szczególności przygotowuje i organizuje posiedzenia Kolegium
  • Prowadzi i nadzoruje program stażowy Cyfryzacja KPRM
  • Prowadzi sprawy związane z funkcjonowaniem rady naukowej Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, w tym zatwierdza czynności Instytutu, które dokonuje albo opiniuje rada naukowa NASK-PIB oraz uchyla uchwały rady naukowej NASK-PIB
  • Organizuje spotkania Kierownictwa w części Informatyzacja, w tym opracowuje materiały na spotkania
  • Proceduje zamówienia publiczne Wydziału, w tym opisuje dokumenty finansowo-budżetowe Biura
  • Organizuje wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne Dyrektora Biura, w tym rozlicza delegacje
  • Pełni zastępstwa w sekretariatach Członków Kierownictwa KPRM Cyfryzacja oraz w sekretariacie Biura
  • Wykonuje inne prace oraz zadania zlecone przez przełożonych, które mieszczą się we właściwości Wydziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość: 1. Kodeksu postępowania administracyjnego, 2. Ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Rozdział 12. Pełnomocnik i Kolegium), 3. Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie zakresu działania oraz trybu pracy Kolegium do Spraw Cyberbezpieczeństwa, 4. Ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. Ustawy o instytutach badawczych, 6. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samodzielnej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej, 7. Zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
 

Podobne oferty