Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    16 godz.
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Manager Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna   dziś wygasa
    menedżer  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Kierownik Zespołu Call Center Lubelskie
Team Leader / Supervisor z językiem niemieckim

Team Leader / Supervisor z językiem niemieckim

SITEL Polska
lubelskie
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
622 dni temu

Od 2004 Sitel Polska aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Team Leader / Supervisor z językiem niemieckim
Miejsce pracy: woj. lubelskie

 

 

Do Twoich zadań należeć będzie między innymi:

  • kierowanie zespołem w celu osiągnięcia celów biznesowych, zapewnienie, że kluczowe wskaźniki finansowe, operacyjne i jakościowe będą konsekwentnie osiągane
  • bezpośredni udział w rekrutacji, selekcji, szkoleniu wprowadzającym i stałym rozwoju umiejętności wszystkich agentów w zespole, co zapewni przyciąganie i zatrzymywanie najlepszych talentów
  • stosowanie procesu ciągłego przeglądu i proaktywnego zarządzania absencjami i rotacjami agentów w zespole, dbanie o powrót do pracy i przeprowadzanie rozmów oceniających
  • stały przegląd i monitorowanie wyników pracy wszystkich agentów w odniesieniu do uzgodnionych KPI, zapewnienie profesjonalnej obsługi połączeń oraz podejmowanie odpowiednich działań naprawczych, z wykorzystaniem narzędzi zarządzania wydajnością, w celu eliminacji wszelkich niedociągnięć
  • przeprowadzanie formalnych kwartalnych ocen wyników oraz comiesięcznych spotkań indywidualnych z każdym Agentem, zapewniając ciągłą weryfikację celów i powiązanie ich z biznesowymi KPI
  • dbanie o to, aby agenci byli doceniani i nagradzani za wybitne osiągnięcia i wyniki, zgodnie z misją i wartościami firmy

Oczekujemy:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku lidera/supervisora w branży Call Center
  • Płynne posługiwanie się językiem niemieckim w mowie i piśmie
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
  • Dobra organizacja i umiejętność zarządzania czasem
  • Umiejętność pracy z ludźmi z różnych środowisk

Oferujemy:

Wierzymy, że pozytywne doświadczenia są najważniejsze, a szczęśliwi pracownicy odnoszą sukcesy. Dlatego zapewniamy narzędzia i swobodę, aby  nasi pracownicy mogli się uczyć, rozwijać, bawić i być sobą.

 

GROW AS YOU GO.

Inwestujemy w Ciebie, oferując programy wewnętrzne, szkolenia i inicjatywy mające na celu rozwijanie Twoich umiejętności i pomaganie Ci w osiąganiu celów. awansujemy od wewnątrz. Zapewniamy Ci narzędzia, umiejętności i zasoby umożliwiające rozwój zarówno zawodowy, jak i osobisty. Ty wybierasz, dokąd chcesz iść, my pomagamy Ci tam dotrzeć.

 

BE BOLD, BE YOU.

#SitelLife reprezentuje nasze zaangażowanie na rzecz naszych pracowników - na rzecz CIEBIE. Chodzi o to, abyś był dokładnie taki, jaki jesteś. Dajemy każdemu możliwość życia w zgodzie z prawdą, bycia sobą i mówienia własnym głosem - i dajemy im do tego platformę.

 

WORK TOGETHER TO MAKE AN IMPACT.

Staramy się uczynić świat lepszym miejscem i zachęcić innych, aby robili to samo. Kierujemy się misją i wykorzystujemy siłę naszych ludzi, aby wywierać pozytywny wpływ na społeczności, w których żyjemy i pracujemy.

 

GAIN STABILITY, EXPAND POSSIBILITIES.

Świętujemy sukcesy i nagradzamy naszych pracowników za ciężką pracę, którą wykonują każdego dnia. Oferujemy świadczenia, dzięki którym będziesz zdrowy i szczęśliwy, takie jak płatny czas wolny i premie za polecanie pracowników. Dodatkowo oferujemy ciekawe dodatki, takie jak zniżki dla pracowników.

 

MAXIMIZE YOUR EXPERIENCE.

Cenimy otwartą, szczerą i konstruktywną rozmowę. Zachęcamy do wypowiadania się - i słuchamy, gdy to robisz. Poprzez MAX, naszą globalną społeczność, wykorzystujemy innowacyjne pomysły, doświadczenia i opinie naszych pracowników, aby kształtować i napędzać przyszłość Sitel Group.

 

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie za pośrednictwem przycisku APLIKUJ.

 

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. " Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    16 godz.
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Manager Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna   dziś wygasa
    menedżer  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...