Jesteśmy intensywnie rozwijającą się firmą organizującą szkolenia. Od 14 lat nieustannie szkolimy urzędników samorządowych z tematów, które są dla nich trudne i niezrozumiałe. Pomagamy im rozwiązywać problemy, które pojawiają się na skutek niejasnych ustaw. Przygotowujemy dla nich gotowe materiały, z których od razu mogą korzystać.
- Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja
- Ma duże doświadczenie w telemarketingu/sprzedaży/obsłudze klienta
- Która umie zbadać potrzeby klienta, wykorzystać te informacje i podtrzymać rozmowę
- Która lubi swobodę pracy - oferujemy skrypt, czyli bazę do rozmowy, ale to od Ciebie zależy jak go modyfikujesz i o czym będziesz rozmawiał z urzędnikiem, chcemy, aby nasze rozmowy były naturalne
- Chętnej do zdobywania nowego doświadczenia i wykorzystania już zdobytej wiedzy w odpowiedni sposób
- Która ma doświadczenie w rozmowie z klientami - nasi klienci to w 99% urzędnicy. Ta grupa klientów chce rozmawiać w sposób bardzo przystępny i kulturalny, trzeba umieć do niej dotrzeć i konsekwentnie zbijać obiekcje
- Która realizuje wymagane cele oraz sama stawia sobie wyzwania i stara się im sprostać (przydadzą się tu kompetencje analityczne)
- Jest otwarta na wskazówki trenera
- Uśmiechniętej, kontaktowej, lubiącej rozmawiać z ludźmi
- Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników
- Kontaktowanie się z urzędnikami
- Proponowanie naszych szkoleń
- Przedstawienie oferty
- Zbijanie obiekcji
- Odpowiadanie na pytania klientów
- Sporządzanie notatek z rozmów
- Finalizacja sprzedaży
- Oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS
- Komputer z podłączeniem do Internetu
- Słuchawki
- Zaangażowanie w pracę
- Preferowane osoby z doświadczeniem
- Wynagrodzenie: stawka godzinowa (28,50zł/h brutto) + atrakcyjny system premiowy rozliczany miesięcznie
- Czas pracy: system 6 godzinny, 8:00 -14:00 w dniach od poniedziałku do piątku
- Forma pracy: ZDALNA
- Umowa: ZLECENIE
- Dodatkowo: otrzymasz wsparcie trenera już od pierwszego dnia wdrożeniowego
- Zapewniamy niezbędne oprogramowanie oraz aplikację do dzwonienia
- PŁATNY 6 DNIOWY OKRES WDROŻENIOWY - 170zł/dzień
Etapy rekrutacji:
1. Rozmowa ankietowa - wysyłamy ankietę składającą się z 7 pytań, która dotyczy różnych sytuacji związanych ze stanowiskiem telemarketera.
2. Rozmowa rekrutacyjna - przed rozmową wysyłamy szczegółową prezentację dotyczącą warunków pracy, systemu wynagrodzeń, a także podstawowych informacji o firmie. Na rozmowie odpowiadamy na wszystkie pytania i wątpliwości, przypominamy warunki zatrudnienia oraz system wynagrodzeń, a także zadajemy pytania odnośnie doświadczenia i sprawdzamy umiejętności sprzedażowe.
3. Test techniczny aplikacji - do tego etapu zapraszamy osoby, z którymi chcemy podjąć współpracę. Test aplikacji polega na zainstalowaniu aplikacji do dzwonienia i wykonaniu dwóch połączeń - sprawdzamy jakość połączeń.
Przebieg okresu próbnego:
6 dniowy okres próbny to indywidualne szkolenie z trenerem, rozpoczynające się od dnia, w którym jesteś dyspozycyjny, a także wykonywanie telefonów sprzedażowych do urzędników. Odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Trenerzy to opiekunowie, którzy cały czas wspierają i czuwają nad Twoim rozwojem. Możesz kontaktować się z trenerem przez aplikację do dzwonienia (pisząc wiadomości lub dzwoniąc) oraz mailowo.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zapraszamy osoby TYLKO zdecydowane do przesyłania aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Private Corporate Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-443, ul. ul. Górnośląska 9/11 lok. 61;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;
3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest dział rekrutacji oraz kadra zarządzająca Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy;
6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.
Poznaj
Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
Jesteśmy wiodącym organizatorem praktycznych szkoleń dedykowanych przedstawicielom urzędów administracji publicznej oraz liderem w zakresie nowoczesnych form szkoleniowych dla sektora publicznego.