Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 18249
Warunki pracy
• Praca wymagająca bardzo dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu, szybkiego przemieszczania się pomiędzy różnymi dziedzinami, kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów, zachowania tajemnicy, dyskrecji.Wykonywana przy komputerze, wymagająca umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, pocztą elektroniczną.
• Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych. Praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, czasami, wymagająca przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami budynku.
• Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu, brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na pierwszym piętrze budynku biurowo-laboratoryjnego.
Zakres zadań
- Obsługa kadrowa pracowników ( sporządzanie umów o pracę , wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie akt osobowych, archiwizowanie dokumentacji).
- Prowadzenie zagadnień związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem, ocenami okresowymi, Powiatowych Lekarzy Weterynarii i ich zastępców, ewidencji i rozliczania czasu pracy i urlopów wypoczynkowych.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników WIW Szczecin. Rejestracja urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności w programie kadrowo-płacowym ”Optima”.
- Sporządzanie dokumentacji dotyczącej naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej oraz zagadnień związanych z przeprowadzeniem służby przygotowawczej.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Szczecinie.
- Prowadzenie zagadnień związanych z odbywaniem praktyk studenckich, staży zawodowych.
- Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
- Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji w sprawach emerytalno-rentowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań dot. czynności kadrowych
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych, ustawy o urzędnikach państwowych,
- dyskrecja i zachowanie tajemnicy służbowej,
- umiejętność organizowania i planowania pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego „Optima”
- praca w zakresie zagadnień kadrowych w korpusie służby cywilnej.