Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości, ochrony osób i mienia, obsługi technicznej budynków.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Organizowanie usługi na rzecz Kontrahentów zgodnie z treścią zawartej umowy o świadczenie usług
- Sprawowanie opieki nad obsługiwanymi obiektami, dbanie o jakość wykonywanych usług
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i relacje z Kontrahentem
- Rekrutacja pracowników w powierzonym obszarze
- Zarządzanie zespołem pracowników
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji
- Wykształcenie minimum średnie
- Doświadczenie w koordynowaniu pracy zróżnicowanego zespołu
- Komunikatywność, otwartość
- Prawo jazdy kategorii B
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Samodzielność w działaniu
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Długoterminowa współpraca w przyjaznym zespole
- Szkolenia i rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Samodzielność w ramach powierzonego obszaru
- Możliwość awansu
- Odpowiednie narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód)
- Atrakcyjne benefity
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.