Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Advisor with Polish

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Pracownik biura obsługi klienta

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 750 - 6 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń w systemie CRM; Udzielanie odpowiedzi na wiadomości e-mail; Odbieranie połączeń telefonicznych; Przygotowywanie drobnych paczek (ok. 0,5kg) do wysyłki; Praca z dokumentami - umowy, faktury, raporty, zestawienia; Rozkład aktywności: CRM 60%, e-mail 20%,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w Biurze Handlowym – Rynek Przewozów Międzynarodowych i Intermodalnych

    PKP CARGO S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Przyjmowanie zapytań ofertowych Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia i realizacji umów handlowych i aneksów Analiza realizacji planów przewozowych Pozyskiwanie nowych Klientów i zleceń na przewóz towarów Utrzymywanie i rozwój relacji...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Biuro rachunkowe

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, Nowy Świat    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami;
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

PLAY
Warszawa
praca stacjonarna
2338 dni temu
Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jesteś na początku swojej drogi zawodowej i zastanawiasz się jak zdobyć doświadczenie?
Nie interesuje Cię praca w Call Center, ale masz głowę pełną pomysłów i potrafisz zarażać nimi innych?

Uważasz, że korporacyjny dress code to przeżytek, a w pracy najważniejsza jest dobra atmosfera?


Zobacz, co jest dla nas ważne:

 

KOMUNIKACJA – Szukamy osób, które lubią kontakt z różnymi ludźmi i potrafią rozmawiać z Klientami indywidualnymi i biznesowymi. Potrafią w łatwy sposób wytłumaczyć nawet zawiłe kwestie, zarówno telefonicznie, jak i pisemnie. 

WSPÓŁPRACA – Nie jesteśmy Działem Call Center. Chcemy, żeby osoby w naszym zespole budowały długotrwałe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu, zarówno w firmie jak i poza nią. Dobra atmosfera w pracy i pozytywne nastawienie to dla nas podstawa. Życie jest piękne!

SKUTECZNOŚĆ W DZIAŁANIU –Nasi Eksperci są znani z tego, że realizują ambitne cele, które sami przed sobą stawiają. Ich kreatywne pomysły i innowacyjne rozwiązania stale podnoszą zadowolenie naszych Klientów. Potrafią łączyć fakty i wyciągać wnioski. Wiedzą jak poradzić sobie w kryzysowej sytuacji.

ROZWÓJ – Eksperci każdego dnia podnoszą swoje umiejętności i zdobywają nową wiedzę. Serio traktują swoje obowiązki i ciągle mają ochotę na więcej.


Zobacz, co może być Twoim dodatkowym atutem:

  • Mniejsze lub większe sukcesy w obsłudze Klienta lub sprzedaży
  • Wyższe wykształcenie lub status studenta
  • Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office

Jeżeli czujesz, że pasujesz do naszego zespołu, zgłoś się!


Zobacz, co możemy Ci zaproponować!

  • Premię, której wysokość zależy od realizacji indywidualnych zadań
  • Ubezpieczenie, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, rowery dla pracowników oraz telefon    
  • Pakiet szkoleń, dzięki którym szybko staniesz się Ekspertem
  • Stały dostęp do nowoczesnych technologii i najnowszych trendów telekomunikacyjnych
  • Imprezy firmowe małe i duże, na których świętujemy nasze wspólne sukcesy
Administratorem danych jest P4 Sp.z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-677, Taśmowa 7 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
 

Poznaj

P4 Sp. z o.o.

PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.

Podobne oferty

  • Customer Service Advisor with Polish

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Pracownik biura obsługi klienta

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 750 - 6 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń w systemie CRM; Udzielanie odpowiedzi na wiadomości e-mail; Odbieranie połączeń telefonicznych; Przygotowywanie drobnych paczek (ok. 0,5kg) do wysyłki; Praca z dokumentami - umowy, faktury, raporty, zestawienia; Rozkład aktywności: CRM 60%, e-mail 20%,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w Biurze Handlowym – Rynek Przewozów Międzynarodowych i Intermodalnych

    PKP CARGO S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Przyjmowanie zapytań ofertowych Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia i realizacji umów handlowych i aneksów Analiza realizacji planów przewozowych Pozyskiwanie nowych Klientów i zleceń na przewóz towarów Utrzymywanie i rozwój relacji...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Biuro rachunkowe

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, Nowy Świat    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami;