Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży w Contact Center
O TUI POLAND:
Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.
Miejsce pracy: Warszawa
Zatrudnienie: Umowa o pracę
Jeśli:
- Pasjonują Cię podróże?
- Jesteś otwarta/y, kontaktowa/y i lubisz pomagać innym?
- Lubisz rozmawiać przez telefon, a obsługa komputera i maila nie jest Ci obca?
- Potrafisz pracować w grupie, cenisz dobra atmosferę i szukasz stabilnej pracy?
- A dodatkowo (mile widziane) masz doświadczenie na podobnym stanowisku?
Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania to oznacza,
że szukamy właśnie Ciebie!
Oferujemy:
- umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów pracę w ciekawym zespole z uśmiechniętymi ludźmi
- pracę w systemie zmianowym (również weekendy)
- szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
- liczne wyjazdy typu study tour oraz atrakcyjne oferty na produkty TUI
- szeroki pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć językowych, karty Multisport oraz ubezpieczenia na życie czas na przerwę i pyszną kawę, którą zawsze jest z kim wypić!:)
Zadania na stanowisku:
Jako Specjalista ds. wsparcia sprzedaży będziesz odpowiadać za posprzedażową obsługę klienta (telefonicznie i mailowo).
To my tworzymy świat podróży wyjątkowych! Chcesz stać się jego częścią?
Aplikuj do nas!