Technik obiektu
Wrocław
- zagospodarowanie powierzchni biurowej zgodnie ze zgłaszanymi potrzebami
- koordynacja prowadzonych remontów oraz inwestycji, weryfikacja kosztorysów
- organizacja stanowisk pracy nowo zatrudnionych pracowników
- organizowanie relokacji pracowników Centrali
- reagowanie na zgłaszane usterki techniczne i awarie
- współpraca z firmą utylizującą dokumenty i zużyty sprzęt
- załatwianie bieżących spraw administracyjnych
- preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
- min. wykształcenie średnie (preferowany kierunek: budowlany, mechaniczny, elektryczny lub sanitarny)
- praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p-poż i BHP
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu spraw administracyjnych i urzędowych
- dobra obsługa komputera ( w tym MS Office)
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- prawo jazdy kat. B (gotowość do podejmowania podróży służbowych w obszarze wyznaczonego regionu)
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność współpracy w zespole
- dyspozycyjność
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość samodzielnej organizacji własnej pracy
- benefity w formie prywatnej opieki medycznej, możliwości zakupu karty sportowej i skorzystania z ubezpieczenia grupowego, a także zniżek do kin, restauracji i teatru
- korzystną ofertę produktową banku na preferencyjnych warunkach
- ciekawe perspektywy dalszego rozwoju w ramach prowadzonych rekrutacji wewnętrznych w banku
- zapewniamy wszelkie narzędzia pracy (telefon komórkowy, laptop)