Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Krakowie
Małopolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Małopolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca głównego księgowego
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 14153
Warunki pracy
Pomieszczenie pracy o charakterze biurowym jest w pełni ergonomiczne. Wyposażone jest w monitor ekranowy, stanowiący narzędzie pracy oraz urządzenia peryferyjne – drukarki, skanery itp. Siedziba inspektoratu nie została w pełni dostosowana dla osób niepełnosprawnych (brak przystosowanych pomieszczeń i przystosowanej toalety). Praca wymagająca szczególnej koncentracji, odporności psychicznej, dobrej komunikatywności, aktywności oraz odporności na stres.Praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego oraz narzędzi biurowych – (kserokopiarka, drukarka, niszczarka do dokumentów, skaner).
Zakres zadań
- rozliczanie i księgowanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS oraz zobowiązań wobec ZUS z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i składek na Fundusz Pracy na podstawie list wynagrodzeń
- dekretacja dokumentów finansowych zgodnie z planem kont obowiązującym w jednostce
- wprowadzanie do programu komputerowego finansowo-księgowego wszystkich dokumentów finansowych w zakresie dochodów budżetu państwa
- sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych w zakresie dochodów państwa, należności, zobowiązań i wydatków strukturalnych
- sporządzanie poleceń przelewów dochodów budżetu państwa
- windykacja należności
- sporządzanie bieżących informacji finansowych w zakresie dochodów budżetu państwa w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów o sprawozdawczości oraz dostarczenia informacji dla kierownictwa jednostki i innych instytucji
- współudział w opracowywaniu projektów i planów finansowych jednostki
- zastępowanie głównej księgowej w czasie jej nieobecności
- archiwizowanie dokumentów w formie papierowej i elektronicznej celem przekazania do archiwum
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
- znajomość przepisów w zakresie Ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych do niej oraz zasad rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera: MS Windows, Pakiet biurowy MS Office
- umiejętność kierowania zespołem pracowników
- umiejętność współpracy
- skuteczna komunikacja
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- zdolność analitycznego myślenia
- znajomość obsługi systemu TREZOR oraz bankowości elektronicznej