Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Krakowie
Małopolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Małopolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca naczelnika wydziału
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 76858
Warunki pracy
Pomieszczenie pracy o charakterze biurowym jest w pełni ergonomiczne. Wyposażone jest w monitor ekranowy, stanowiący narzędzie pracy oraz urządzenia peryferyjne – drukarki, skanery itp. Siedziba inspektoratu nie została w pełni dostosowana dla osób niepełnosprawnych (brak przystosowanych pomieszczeń i przystosowanej toalety). Praca wymagająca szczególnej koncentracji, odporności psychicznej, dobrej komunikatywności, aktywności oraz odporności na stres.
Praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego oraz narzędzi biurowych – (kserokopiarka, drukarka, niszczarka do dokumentów, skaner).
Zakres zadań
- dokonywanie systematycznego przeglądu technicznego majątku trwałego i ruchomości, zlecanie ich napraw i konserwacji,
- nadzór nad gospodarką i właściwym zabezpieczeniem majątku Wojewódzkiego Inspektoratu, w tym niezbędnego sprzętu z zakresu BHP,
- zabezpieczenie i egzekwowanie porządku na administrowanym terenie oraz czystości wszystkich pomieszczeń Wojewódzkiego Inspektoratu,
- nadzór nad firmą sprzątającą oraz prowadzenie rejestru jakości wykonywanych usług,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego w Wojewódzkim Inspektoracie tj. sprzedażą, przekazaniem, darowizną oraz likwidacją majątku,
- nadzór nad realizacją umów na dostawy i usługi, w szczególności usługi telekomunikacyjne,
- nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Wojewódzkiego Inspektoratu, w tym ubezpieczeniem samochodów służbowych,
- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej samochodów służbowych użytkowanych przez pracowników Wydziału Inspekcji, w szczególności: wydawanie, ewidencja i kontrola wypełnionych kart drogowych oraz kwartalne zestawienie ilości przejechanych kilometrów, zużycia paliwa i olejów,
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem i realizacja bieżących zakupów,
- sporządzanie sprawozdań KOBIZE, EkoPłatnik, BDO,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość ustawy: prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, prawo ochrony środowiska, o dostępie do informacji publicznej, o służbie cywilnej oraz o pracownikach urzędów państwowych, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej,
- Znajomość zasad gospodarowania środkami trwałymi, w tym zasad ewidencji oraz inwentaryzacji środków trwałych
- Znajomość przepisów podatkowych oraz związanych z ubezpieczeniami pojazdów
- Znajomość procedur zamówień publicznych
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
- Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe: bezpieczeństwo i higiena pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Znajomość przepisów dot. inwentaryzacji
- Umiejętność rozliczania zużycia materiałów eksploatacyjnych
- Umiejętność konstruktywnego myślenia
- Umiejętność operatywnego działania, reagowania, rozstrzygania i podejmowania decyzji
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji czasu pracy oraz ustalania priorytetów