specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
19 godz.
Twój zakres obowiązków pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta; obsługa i kontrola procesu sprzedaży; obsługa systemu crm; realizacja zadań sprzedażowych; podpisywanie umów deweloperskich; bieżąca obsługa klientów spółki w zakresie zagadnień związanych z procesem sprzedaży oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie w pracy Project Managera Fit out (poszukiwanie, zakup, dostawa) potrzebnych materiałów budowlanych, Koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie, Raportowanie przebiegu realizacji prac budowlanych, Organizacja własnej pracy oraz pozostałych...
Twój zakres obowiązków nadzorowanie i zarządzanie procesem budowy zgodnie z ustawą prawo budowlane oraz standardami firmy; planowanie zadań produkcyjnych i środków niezbędnych do ich wykonania; realizacja robót, gospodarka powierzonymi środkami produkcji, zabezpieczenie mienia budowy;...
Opis stanowiska Sporządzanie przedmiarów robót w inwestycjach infrastrukturalnych. Wykonanie kosztorysów szczegółowych w programie NormaPRO. Analiza dokumentacji, zgodności z zapisami SIWZ i specyfikacjami technicznymi. Współpraca przy sprawdzeniu poprawności rozwiązań projektowych oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres obowiązków: planowanie, organizowanie i nadzorowanie budów domów jednorodzinnych; kontrola jakości oraz terminowości prac zleconych firmom podwykonawczym; współpraca z kierownikiem budowy; kontakt z Klientem;
Główne zadania Utrzymanie w ruchu maszyn i urządzeń na Wytwórniach Betonu Towarowego; Działania prewencyjne ograniczające występowanie awarii mechanicznych oraz elektrycznych poprzez regularne przeglądy; Zlecanie i koordynowanie prac zewnętrznym firmom oraz współpraca ze służbami Cemex...
Opis stanowiska Monitorowanie przebiegu certyfikacji pod kątem interoperacyjności systemu kolei na poszczególnych kontraktach kolejowych. Aktywne uczestnictwo w spotkaniach z jednostkami notyfikowanymi, wyznaczonymi i oceniającymi, oraz w kontaktach z Urzędem Transportu Kolejowego. Regularne...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...