Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i pakowanie mięsa, transport i wykładanie towaru na półki, dbanie o właściwą ekspozycję towaru, kontrola daty ważności produktów oraz paramentów związanych z systemem HACCP, profesjonalna obsługa klienta.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kompletacja towaru zgodnego z zamówieniem, rejestrowanie pobranego towaru, właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów. Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem. Odpowiednie pakowanie towarów. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i przekazywanie wiedzy...
Twój zakres obowiązków: będziesz odpowiadać za przygotowywanie raportów i analiz dla kadry kierowniczej oraz działu, będziesz brać udział w przygotowywaniu planów sprzedażowych, zajmiesz się analizą sprzedaży, będziesz analizować trendy i odchylenia grup asortymentowych, na co...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie analiz i raportów na podstawie danych pochodzących z wielu źródeł, przetwarzanie danych jakościowych i ilościowych, budowanie i rozwój wewnętrznego systemu raportowo- analitycznego, optymalizacja i automatyzacja istniejących procesów.
Do Twoich zadań należeć będzie: wspieranie działań zespołu e-commerce w realizacji kampanii marketingowych i sprzedażowych online, pomoc przy tworzeniu i aktualizacji treści na stronie internetowej, w tym opisów produktów i zdjęć, współpraca z działem marketingu w realizacji...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.