Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Absolwent z biegłym j.niemieckim (wsparcie techniczne)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: 5-26-26312/PC
Opis stanowiska:
Jeśli znasz j.niemiecki i komunikatywnie posługujesz się j.angielskim, posiadasz podstawową wiedzę z zakresu obsługi komputera i chciałaby pracować w dziale wsparcia technicznego, aplikuj już teraz.
Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy działającej w branży nowoczesnych technologii, poszukujemy niemieckojęzycznych kandydatów, absolwentów lub studentów ostatnich lat studiów technicznych na stanowisko Specjalisty ds Wsparcia Technicznego.
Czas pracy: od poniedziałku do piątku
Miejsce pracy: Wrocław
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- zapewnienie profesjonalnego wsparcia użytkowników oprogramowania (telefon oraz e-mail) w języku francuskim
- reagowanie na zapytania od pracowników działu IT zewnętrznych klientów firmy oraz zarządzanie problemami w obszarze drugiej linii wsparcia
- nadzór nad procesami oraz administrację zadaniami w celu zapewnienia stabilnego i niezawodnego funkcjonowania sprzętu
- stałą optymalizację funkcji oraz procesów zachodzących w firmie
Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy działającej w branży nowoczesnych technologii, poszukujemy niemieckojęzycznych kandydatów, absolwentów lub studentów ostatnich lat studiów technicznych na stanowisko Specjalisty ds Wsparcia Technicznego.
Czas pracy: od poniedziałku do piątku
Miejsce pracy: Wrocław
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- zapewnienie profesjonalnego wsparcia użytkowników oprogramowania (telefon oraz e-mail) w języku francuskim
- reagowanie na zapytania od pracowników działu IT zewnętrznych klientów firmy oraz zarządzanie problemami w obszarze drugiej linii wsparcia
- nadzór nad procesami oraz administrację zadaniami w celu zapewnienia stabilnego i niezawodnego funkcjonowania sprzętu
- stałą optymalizację funkcji oraz procesów zachodzących w firmie
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego
- chęć do rozowju w dziale Technical Support oraz podstawowa wiedza z zakresu wsparcia dla Windows 7/8 oraz Windows Server 2003/2008/2012
- znajomość Active Directory
- ogólna wiedza w zakresie sieci (TCP IP/DNS/DHCP) będzie dodatkowym atutem
- umiejętność rozwiązywania problemów
- chęć do rozowju w dziale Technical Support oraz podstawowa wiedza z zakresu wsparcia dla Windows 7/8 oraz Windows Server 2003/2008/2012
- znajomość Active Directory
- ogólna wiedza w zakresie sieci (TCP IP/DNS/DHCP) będzie dodatkowym atutem
- umiejętność rozwiązywania problemów
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Aktrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w międzynarodowym środowisko
- Szkolenia techniczne i biznesowe
- Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie życiowe i możliwość korzystania z kantyny
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila: wroclaw8@grafton.pl
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/obsluga-klienta/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Aktrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w międzynarodowym środowisko
- Szkolenia techniczne i biznesowe
- Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie życiowe i możliwość korzystania z kantyny
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila: wroclaw8@grafton.pl
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/obsluga-klienta/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.