Najnowsze oferty pracy

  • Professional Assistant

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    8 godz.
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Professional Assistant

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    8 godz.
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Professional Assistant

    PwC   Gdańsk    praca hybrydowa
    asystent
    8 godz.
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Professional Assistant

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    8 godz.
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka zarządu (m/k) - j. niemiecki min. B2

    Trenkwalder   Bolesławiec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zakres zadań: wsparcie zarządu w codziennych zadaniach, bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura, dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, pełnienie roli tłumacza podczas spotkań, sporządzanie raportów, zbieranie niezbędnych informacji na...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Spółka Komandytowa   Cedry Małe    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Zobacz więcej ofert pracy

Administrative Assistant

Sabre
Kraków
praca stacjonarna
3317 dni temu

What happens when you combine technology with travel? Sabre! Did you know that cutting-edge technology is used at Sabre by more than 1 billion people around the globe? Did you know that Sabre processes approximately 85,000 transactions per second for the largest industry in the world - travel and tourism? Now that we have your attention, Sabre is an innovative technology company that leads the travel industry by helping our customers (and employees) succeed. We are looking for forward-thinking, creative people who take ownership of results and make things happen. If this sounds like you, consider joining our team.

 

At Sabre, we achieve success by building extraordinary teams with exceptional people - that means finding the best and brightest to join Sabre. Does that sound like you? Sabre offers a diverse and comprehensive technology solutions portfolio that helps power our customers within the travel industry. These technologies include Cloud Computing, Software (SaaS), Big Data / BI, Mobility, UX / UI and Transactional Processing. Headquartered in Southlake, Texas, USA, we have approximately 10,000 employees in 60 countries. As a global company, we have won numerous awards for being a top employer and corporate citizen, and offer many opportunities for career growth and personal development. To learn more about the people and culture of Sabre, follow us on Twitter, Facebook and LinkedIn.


Administrative Assistant

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: 00V6G

Duties / responsibilities:
  • Providing administrative support for a Vice President and Directors
  • Maintaining the calendars (Outlook and other tools)
  • Writing action items and minutes of meetings
  • Preparing expense reports in SAP Expense Tool
  • Arranging travel itineraries using corporate tools (booking flights, hotels, car)
  • Supporting visitors in KRK office by preparing agendas and scheduling meeting, organizing transportation and catering
  • Support in organizing the company's events
  • Conference rooms booking in KRK and DFW
  • Organizing team events, Happy Hours,
  • WebEx, Intercall & Video Conference support for All-Staff meetings
  • Meetings coordination for the team (rooms reservations, preparing agenda, catering etc)
  • Providing general administrative support for the team
  • Preparing reports
Required skills:
  • University degree or final year student (available full-time)
  • Min. 6-12 months of experience on a similar position
  • Fluency in English
Valued skills:
  • Open-minded, flexible, creative, friendly attitude
  • Multitasking and ability to prioritize tasks
  • Maturity, professionalism, ability to handle confidential information
  • Excellent organizational skills
  • High level of tact and professionalism, very strong communication skills (English)
  • Ability to deal with customers (internal as well as external) in a professional manner
  • Great attention to detail
  • Ability to work well under pressure
  • Proactive and self-motivated with an ability to take direction in a very fast paced environment
  • Exceptional MS Office skills - Outlook, Word, Excel and PowerPoint
Please include the following statement in your application: “I hereby give my consent for processing my personal data included in the employment offer for the needs of the recruitment process, pursuant to the Act of August 27, 1997 on personal data protection (Journal of Laws of 2002, No. 101, item 923 with amendments).”

Please be informed that we will contact only selected candidates. Thank you.
 

Podobne oferty

  • Professional Assistant

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    8 godz.
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Professional Assistant

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    8 godz.
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Professional Assistant

    PwC   Gdańsk    praca hybrydowa
    asystent
    8 godz.
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Professional Assistant

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    8 godz.
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka zarządu (m/k) - j. niemiecki min. B2

    Trenkwalder   Bolesławiec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zakres zadań: wsparcie zarządu w codziennych zadaniach, bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura, dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, pełnienie roli tłumacza podczas spotkań, sporządzanie raportów, zbieranie niezbędnych informacji na...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Spółka Komandytowa   Cedry Małe    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...