PKO BP Finat Sp. z o. o. oferuje kompleksowe usługi agenta transferowego i usługi pomocnicze z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych, operacyjnych i infrastrukturalnych. Ponadto świadczy usługi outsourcingu kadr IT – bodyleasingu. (Agencja zatrudnienia numer certyfikatu 10968).
PKO BP Finat Sp. z o.o. poszukuje kandydatek/kandydatów do pracy na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa
Opis oferty
Dołączysz do zespołu, który zajmuje się utrzymaniem i rozwojem systemów Contact Center w Biurze Platformy Bankowości Elektronicznej. Pomagamy też w projektowaniu i wdrażaniu procesów, procedur i systemów IT, dzięki którym efektywniej realizujemy nasze zadania i projekty.
Zakres obowiązków
- administracja systemów Windows , Linux (RedHat Enterprise Linux, Debian),
- administracja relacyjnymi bazami danych: PostgreSQL, MS SQL Server,
- utrzymanie i rozwój środowiska w oparciu o Cisco UCCE (preferowana znajomość Cisco, mile widziane doświadczenie z innym dostawcą),
- utrzymanie i rozwój systemów nagrywania jak również analityki mowy (NICE, ZOOM, SIM),
- utrzymanie i rozwój rozwiązań Contact Center (IVR, CTI, ACD, Dialer),
- zapewnienie jak najwyższego poziomu dostępności, wydajności i bezpieczeństwa systemów oraz aplikacji.
Poszukiwane kompetencje
- wykształcenie wyższe,
- znajomość systemów Linux (RedHat Enterprise Linux, Debian ), Windows Serwer (2008 I wyższe),
- praktyczna znajomość systemów telekomunikacyjnych VoIP,
- doświadczenie w utrzymaniu systemów Call Center,
- znajomość ogólnej wiedzy technicznej z zakresu telekomunikacji, infrastruktury i oprogramowania,
- znajomość popularnych protokołów internetowych m.in. TCP/IP, HTTP, SMTP, POP3, SNMP.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dostęp do najnowszych technologii,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- profesjonalny system szkoleń,
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny.