Poszukujemy studentów/studentek do wsparcia technicznego (Help Desk) świadczonego dla naszych Klientów. Ofertę kierujemy do osób studiujących w systemie dziennym lub zaocznym (możliwość dostosowania godzin pracy do planu zajęć) na kierunkach o profilu informatycznym lub pokrewnych. Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie, możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT, dofinansowanie pakietu sportowego oraz miłą atmosferę pracy; lokalizacja – Warszawa Bródno.
-
Zdalne wsparcie techniczne dla naszych Klientów w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych
-
Monitorowanie i diagnozowanie elementów aktywnych sieci
-
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
-
Administracja systemami operacyjnymi Microsoft
-
Udział w projektach wdrożeniowych
-
Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
-
Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN
-
Znajomość obsługi technicznej sprzętu komputerowego
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie
-
Mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja sprzętu IT)
Dodatkowym atutem będzie znajomość języków PHP, HTML, Java Script, oraz znajomość środowiska Linux.