Ogłoszenie numer: 12849, z dnia 2005-08-03
Action Care Sp. z o.o.
Firma o profilu informatycznym
Agent Helpdesku
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Firma o profilu informatycznym zatrudni osoby na stanowisko: · agent helpdesku. Zakres obowiązków: - zapewnienie pomocy użytkownikom końcowym aplikacji i sprzętu komputerowego - telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń - współpraca i przekazywanie informacji wewnątrz jednostek organizacyjnychWymagania
- wykształcenie wyższe / wyższe niepełne techniczne (informatyka, elektronika, automatyka) lub student ww. kierunków; - język angielski w stopniu komunikatywnym; - 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku; - znajomość obsługi i instalacji systemów Windows; - znajomość obsługi i instalacji pakietu biurowego MS Office; - podstawowa znajomość sieci Ethernet z protokołem TCP/IP; - podstawowa znajomość infrastruktury teleinformatycznej (LAN, sieć telefoniczna); - umiejętność analizy i samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych; - wysoka kultura osobista; - dobra komunikatywność;Oferujemy
- praca w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole; - możliwość rozwoju zawodowego; - kontakt z najnowszymi technologiami IT;Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.