Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Agent Helpdesku

Action Care Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
6862 dni temu

Ogłoszenie numer: 12849, z dnia 2005-08-03

Action Care Sp. z o.o.

Firma o profilu informatycznym

Agent Helpdesku

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Firma o profilu informatycznym zatrudni osoby na stanowisko: · agent helpdesku. Zakres obowiązków: - zapewnienie pomocy użytkownikom końcowym aplikacji i sprzętu komputerowego - telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń - współpraca i przekazywanie informacji wewnątrz jednostek organizacyjnych

Wymagania

- wykształcenie wyższe / wyższe niepełne techniczne (informatyka, elektronika, automatyka) lub student ww. kierunków; - język angielski w stopniu komunikatywnym; - 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku; - znajomość obsługi i instalacji systemów Windows; - znajomość obsługi i instalacji pakietu biurowego MS Office; - podstawowa znajomość sieci Ethernet z protokołem TCP/IP; - podstawowa znajomość infrastruktury teleinformatycznej (LAN, sieć telefoniczna); - umiejętność analizy i samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych; - wysoka kultura osobista; - dobra komunikatywność;

Oferujemy

- praca w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole; - możliwość rozwoju zawodowego; - kontakt z najnowszymi technologiami IT;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.