Payarto realizuje usługi doradcze dla świata płatności, skupiając się na projektach z zakresu: poprawy wyników, wdrażania innowacyjnych produktów, kanałów dystrybucji, strategii biznesowej, modeli operacyjnych, usprawnianiu procesów czy marketingu. Pracujemy z instytucjami finansowymi na całym świecie.
Do zespołu analitycznego poszukujemy osoby na stanowisko:
- Obróbka, analiza i modelowanie dużych wolumenów danych
- Opracowanie koncepcji pozyskania wymaganych danych z dostępnych źródeł
- Graficzna prezentacja wniosków z analizy
- Przygotowywanie prezentacji i raportów
- Uczestnictwo w spotkaniach z klientami i zespołem projektowym
- Znakomite warunki do rozwoju i nauki pod okiem doświadczonych specjalistów
- Atrakcyjne wynagrodzenie i szereg dodatków
- Merytokrację
- Znajomość zagadnień bazodanowych i metod ilościowych
- Znajomość SQL
- Bardzo dobre umiejętności analityczne
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość MS Excel, MS PowerPoint
- Min. 1 rok doświadczenia komercyjnego w podobnej roli
- Bardzo dobra znajomość angielskiego
- Komunikatywność
- Zaangażowanie
- Dokładność
MILE WIDZIANE
- Znajomość biznesu płatniczego
- Doświadczenie w bankowości lub konsultingu
Poznaj
Payarto sp. z o.o.
Świadczymy usługi doradcze i dostarczamy rozwiązania IT dla wszystkich uczestników ekosystemu płatności, niezależnie od tego, czy są częścią międzynarodowego banku, lokalnym procesorem transakcji, czy start–up’em, który przeciera innowacyjne szlaki i potrzebuje wsparcia. Interesują nas głównie płatności elektroniczne i związane z nimi nowe możliwości: technologiczne, biznesowe, prawne i organizacyjne. Profil naszych zainteresowań sytuuje nas w samym środku dynamicznie rozwijającej się branży płatności, z której usług codziennie korzysta każdy z nas.
Naszym celem jest aby Payarto stało się domyślnym adresem dla wszystkich Klientów działających w sektorze płatności elektronicznych. Aby to osiągnąć poszukujemy najzdolniejszych ludzi, dajemy im możliwości rozwoju, a naszym Klientom dostarczamy usługi na poziomie, który buduje trwałe relacje.
Wspieramy naszych Klientów w wyspecjalizowanych obszarach ich działalności: wydawnictwo kart płatniczych, akceptacja płatności elektronicznych, zarządzanie sprzedażą, kanały elektroniczne, raportowanie, bezpieczeństwo IT, utrzymanie i rozwój systemów tzw. front i back office’u.
Wsparcie może mieć charakter czysto doradczy, wtedy rezultatem projektu jest analiza. Może ono także polegać na zaprojektowaniu i wdrożeniu rozwiązania IT, wtedy rezultatem projektu musi być konkretna, działająca aplikacja