Analityk ds. Customer Intelligence
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: 04/MG/2017/z
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Przeprowadzanie analiz i business casów w obszarze rozwoju relacji z klientem / m.in. kierunków pozyskiwania nowych klientów, uproduktowienia i transakcyjności /
- Tworzenie rekomendacji i inicjatyw oraz koordynacja działań cross-sellowych oraz aktywizujących klientów
- Współtworzenie segmentacji klientów oraz ich wykorzystywania w praktyce
- Udział w projektach z pogranicza biznesu, IT i Dystrybucji
- Wsparcie analityczne prowadzonych działań direct marketingowych - od współtworzenia koncepcji analiz i wskazania grup docelowych, poprzez selekcje kanałów, do analizy rezultatów
- Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby Centrum Agile Customer Intelligence
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (preferowane ekonomia, bankowość, matematyka)
- Minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku analitycznym
- Bardzo dobrej umiejętności analizowania i syntezy informacji
- Umiejętności wykorzystania danych liczbowych do przygotowywania rekomendacji biznesowych, strategicznych
- Inicjatywy, dokładności i samodzielności w działaniu
- Zaawansowanej umiejętności korzystania z MS Excel
- Podstawowej znajomość SQL
- Znajomości narzędzi analitycznych typu IBM Cognos lub SAS
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Doświadczenie w bankowości lub innej branży o wysokim stopniu rozwoju CRM będzie dodatkowym atutem
Naszym pracownikom oferujemy: