Analityk ds. inwentaryzacji środków trwałych
Nr. ref. DC/11/2016/AIST
Twoje zadania:
- Przeprowadzanie procesu inwentaryzacji środków trwałych
- Znakowanie i prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Praca na systemach służących do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych
- Przygotowywanie raportów, dokumentacji, zestawień, rozliczeń
- Wsparcie użytkowników w zakresie zarządzania środkami trwałymi
- Inicjowanie usprawnień w zakresie zarządzania środkami trwałymi
Wymagania:
- Praktyczna znajomość zasad rachunkowości szczególnie dotyczących środków trwałych
- Wymagana mobilność (praca w regionie Zielona Góra, Gorzów)
- Gotowość do pracy na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, lubuskiego, pomorskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość specyfiki wyposażenia technicznego działalności handlowej
- Doświadczenie w przeprowadzaniu inwentaryzacji
- Biegła obsługa MS Office ( zwłaszcza Excel )
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dokładność, systematyczność
- Otwartość, komunikatywność, dynamizm w działaniu
- Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Szeroki pakiet szkoleń oraz możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych
- Bezpłatną, prywatną opiekę medyczną wraz z dostępem do lekarzy specjalistów
- Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z półrocznym stażem pracy (Program Clubcard)
- Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne, bony okolicznościowe związane z rozpoczęciem roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka)
- Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami