Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- Kontrola oferty dla Klientów firmy w zakresie procesu fakturowania
- Kontrola jakości procesu fakturowania poprzez szereg działań mających na celu weryfikację dokumentów płatniczych wystawianych dla Klientów firmy
- Przygotowywanie założeń do raportów, zestawień danych
- Analiza danych liczbowych
- Monitorowanie, weryfikacja i naprawa zamówień oraz parametrów produktów
- Współpraca z jednostkami wewnątrz organizacji: Informatyka, Obsługa Klienta, Marketing w zakresie realizowanego procesu
- Zgłaszanie problemów zidentyfikowanych dla oferty, kontrola nad przebiegiem prac naprawczych, prowadzenie działań zapobiegających błędom fakturowania
Dodatkowe:
- Przygotowywanie prezentacji
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Praktyczna znajomość MS Excel, MS Access, MS Word na poziomie zaawansowanym
- Umiejętności analityczne (umiejętność pracy z dużą ilością danych, analiza),
- Umiejętność wyciągania wniosków, rozwiązywania problemów
- Odpowiedzialność za powierzone zadania
- Nastawienie na osiąganie celów
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku
- Umiejętność pracy zespołowej
- Komunikatywność
- Dbałość o szczegóły
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w pracy związanej z pozyskiwaniem i analizą danych
- Znajomość języka zapytań SQL oraz Delphi lub Visual Basic, C#
- Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dyspozycyjność: równoważny system czasu pracy (z uwagi na sztywny harmonogram może się zdarzyć praca w weekendy),
- Umowa o pracę – tymczasowa – pierwsza na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na 15 miesięcy zgodnie z WT.
- Wynagrodzenie: 24 zł brutto/h