Ringier Axel Springer Polska jest wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG, działającej w Europie Środkowo-Wschodniej i wydającej łącznie ponad 100 tytułów prasowych i 70 serwisów internetowych. Portfolio mediów Ringier Axel Springer Polska obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet - największy portal informacyjny w Polsce, Fakt, Newsweek, Forbes, Business Insider, ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo i Jakdojadę.
Poszukujemy eksperta Google Analytics 360 z praktycznym doświadczeniem rozwiązywania problemów biznesowych i przekazywania tej wiedzy innym. Jako specjalista Google Analytics 360 w zespole Business Inteligence będziesz pełnił ważną rolę w procesie szkolenia i wsparcia analitycznego pracowników grupy Ringier Axel Springer Polska.
- Pracą w środowisku Google Analytics 360 (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Optimize)
- Codziennym wsparciem serwisów w analizach ruchu i zachowań użytkowników
- Standaryzacją pomiarów zdarzeń i procesów analitycznych
- Analizą i wizualizacją user story wraz z tworzeniem na ich podstawie rekomendacji optymalizujących kluczowe wskaźniki biznesowe
- Współpracą z zespołem UX przy tworzeniu testów A/B
- Wsparciem zespołów developerskich w implementacji niestandardowych pomiarów
- Udziałem w projektach specjalnych poprawiających działania i procesy biznesowe na poziomie całej grupy
- Bardzo dobrej znajomości Google Analytics
- Znajomości narzędzi do zarządzania Tagami (np. GTM, Adobe Launch, Tealium)
- Sprawnej umiejętności posługiwania się Excelem
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Grupowe ubezpieczenie na życie
- Elastyczne godziny pracy
- Dofinansowane inicjatywy sportowe
- Imprezy firmowe
- Świąteczne atrakcje
- Dofinansowanie rozwoju