Analityk Strategii
Warszawa
PFJL13526
Dla naszego Klienta, światowego lidera w produkcji materiałów budowlanych, pilnie poszukujemy ambitnej i zorientowanej na rozwój osoby na stanowisko Analityka Strategii. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie analiz biznesowych i strategicznych informacji na potrzeby kadry kierowniczej. Idealny kandydat posiada doświadczenie w obszarze audytu lub planowania strategicznego w organizacji międzynarodowej.
Opis stanowiska / Job description:
- Przygotowanie analiz rynkowych oraz uczestnictwo w wycenie strategicznych projektów inwestycyjnych
- Analiza konkurencji, analizy wskaźnikowe,
- Koordynacja projektów rozwojowych i inwestycyjnych,
- Udział w tworzeniu biznesplanów oraz analizy projektów inwestycyjnych,
- Silne wsparcie analityczne przy wdrażaniu projektów strategicznych,
- Rekomendowanie działań oraz wyciąganie wniosków z tworzonych analiz,
- Ścisła współpraca z kierownictwem spółki i rekomendacje biznesowe,
- Przygotowanie analiz ad hoc na potrzeby Przełożonego,
- Analiza konkurencji, analizy wskaźnikowe,
- Koordynacja projektów rozwojowych i inwestycyjnych,
- Udział w tworzeniu biznesplanów oraz analizy projektów inwestycyjnych,
- Silne wsparcie analityczne przy wdrażaniu projektów strategicznych,
- Rekomendowanie działań oraz wyciąganie wniosków z tworzonych analiz,
- Ścisła współpraca z kierownictwem spółki i rekomendacje biznesowe,
- Przygotowanie analiz ad hoc na potrzeby Przełożonego,
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe ( Finanse/ Ekonomia),
- 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub w doradztwie biznesowym,
- Gruntowna znajomość założeń planowania strategicznego i finansowego (wycena przedsiębiorstw),
- Wysokie zdolności analitycznego myślenia i syntezy danych,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, jako warunek konieczny,
- Biegła znajomość MS Office, w szczególności programu Excel i Power Point,
- Umiejętność budowania i przedstawiania ciekawych prezentacji dla odbiorców na różnym szczeblu w organizacji
- Znajomość programu Cognos będzie dodatkowym atutem,
- Duża samodzielność oraz ponadprzeciętne zdolności interpersonalne,
- Zaangażowania i chęć wspierania procesu decyzyjnego,
- Komunikatywność, otwartość i chęć pracy zespołowej w dynamicznym otoczeniu,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i umiejętność ustalania priorytetów,
- Wysoka kultura osobista i biznesowa postawa.
- 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub w doradztwie biznesowym,
- Gruntowna znajomość założeń planowania strategicznego i finansowego (wycena przedsiębiorstw),
- Wysokie zdolności analitycznego myślenia i syntezy danych,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, jako warunek konieczny,
- Biegła znajomość MS Office, w szczególności programu Excel i Power Point,
- Umiejętność budowania i przedstawiania ciekawych prezentacji dla odbiorców na różnym szczeblu w organizacji
- Znajomość programu Cognos będzie dodatkowym atutem,
- Duża samodzielność oraz ponadprzeciętne zdolności interpersonalne,
- Zaangażowania i chęć wspierania procesu decyzyjnego,
- Komunikatywność, otwartość i chęć pracy zespołowej w dynamicznym otoczeniu,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i umiejętność ustalania priorytetów,
- Wysoka kultura osobista i biznesowa postawa.
Jak aplikować / How to apply: