Jesteśmy LIDEREM na rynku polskim w branży RTV AGD.
Posiadamy ogólnopolską sieć sklepów detalicznych oraz jeden z największych sklepów internetowych w Polsce
Obecnie do Centrali w Warszawie do Działu IT poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Analityk systemowy (systemy call center)
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie aplikacji wykorzystywanych w telefonicznej obsłudze klientów oraz wsparcie call center we wprowadzaniu zmian i pracach projektowych.
Obowiązki:
- współrealizacja projektów wdrożenia i rozbudowy rozwiązań call center
- współpraca z klientami wewnętrznymi, analizowanie potrzeb, tworzenie opisów procesów, specyfikacji funkcjonalnych i technicznych dla nowych rozwiązań informatycznych
- współpraca z podwykonawcami, planowanie i współrealizowanie prac, testowanie i odbiór rozwiązań
- nadzór nad prawidłowym działaniem systemu call center, konfiguracja i rozwiązywanie bieżących problemów w jego funkcjonowaniu
- przygotowywanie oraz modyfikacje raportów w narzędziach MS SQL
Oczekiwania:
- minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach analitycznych lub w obszarze rozwoju i utrzymania aplikacji biznesowych
- praktyczne doświadczenie w prowadzeniu analizy systemowej
- umiejętność pracy zespołowej, zdolność analitycznego myślenia i wysokie umiejętności interpersonalne
- sumienność i bardzo dobra organizacja pracy
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie we wsparciu firm lub działów zajmujących się telefoniczną obsługą klientów
- znajomość systemów call center, szczególnie SAP BCM
- doświadczenie w utrzymaniu i rozwoju systemów w technologiach Microsoft (Windows, MSSQL, .NET)
- umiejętność modelowania procesów biznesowych za pomocą standardowych notacji i narzędzi
- znajomość procesów sprzedażowych i logistycznych w firmach handlu detalicznego
Oferujemy:
- pracę w ambitnym zespole projektowym, w znanej, stale rozwijającej się firmie
- możliwość rozwoju w kierunku analitycznym
- budowę i utrzymanie nowoczesnych aplikacji biznesowych