specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 5 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
prowadzenie księgowości dla klientów biura - pełna księgowość, księgi przychodów i rozchodów, ewidencje VAT; księgowanie i rozliczanie transakcji krajowych i zagranicznych; sporządzanie deklaracji dla US (CIT, VAT, PIT, PCC) sporządzanie raportów na potrzeby klientów; sporządzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: kontrola formalno-rachunkowa faktur przychodzących, wprowadzanie dokumentów do systemu, rozliczanie zaliczek i delegacji, rejestracja przelewów w systemie bankowym i pilnowanie terminów płatności. Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów oraz rozliczanie Ryczałtów PPE klientów biura rachunkowego, zamykanie miesiąca, obliczanie zaliczek na podatki PIT, PPE, sporządzanie plików JPK.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 dni
księgowanie dokumentów kosztowych (zakupy krajowe, WNT, import towarów i usług). weryfikowanie dokumentów kosztowych pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w spółce; udział w zapewnieniu...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
Zakres obowiązków: księgowanie raportów kasowych, wyciągów bankowych, faktur, delegacji pracowniczych, list płac i innych dokumentów księgowych; kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; kontrola i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami oraz...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Sporządzanie sprawozdań finansowych według IFRS Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Weryfikacja deklaracji podatkowych takich jak CIT, VAT, UHT, podatek u źródła Nadzór nad działem księgowości Współpraca z audytorami Sporządzanie raportów finansowych Prognozowanie finansowe
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
AP Accountant with Swedish
Gdańsk
Nr Ref.: 1052445
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
On behalf of our Client, a global Business Service Centre established in Tricity, we are currently seeking Candidates for the position of AP Accountant with Swedish.
Holding this position you will be processing incoming invoices and outgoing payments in accordance with defined accounting and client's requirements and maintaining proper records and audit trail of invoices and payments. You will be responsible for providing high quality of service to suppliers and stakeholder (reminders, balance confirmation). Moreover, in scope of your duties will be ensuring that queries related to AP are resolved in a timely manner and according to KPI / SLA level as well as ensuring daily processes and MEC processes are completed in an accurate way and being able to recognize and address any discrepancies or errors in the process.
To be successful on this position you will need at least 2 years of experience in accountancy and educational background in accounting/ economics. Fluency in English and Swedish is required, as well as knowledge of SAP and MS Office. The ideal Candidate will be analytical person with good communication skills and proactive attitude.
Our Client offers stable work conditions and opportunities for professional development in a globally-renowned BSC organization. Benefit package and trainings are also included.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 5 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
prowadzenie księgowości dla klientów biura - pełna księgowość, księgi przychodów i rozchodów, ewidencje VAT; księgowanie i rozliczanie transakcji krajowych i zagranicznych; sporządzanie deklaracji dla US (CIT, VAT, PIT, PCC) sporządzanie raportów na potrzeby klientów; sporządzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: kontrola formalno-rachunkowa faktur przychodzących, wprowadzanie dokumentów do systemu, rozliczanie zaliczek i delegacji, rejestracja przelewów w systemie bankowym i pilnowanie terminów płatności. Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów oraz rozliczanie Ryczałtów PPE klientów biura rachunkowego, zamykanie miesiąca, obliczanie zaliczek na podatki PIT, PPE, sporządzanie plików JPK.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 dni
księgowanie dokumentów kosztowych (zakupy krajowe, WNT, import towarów i usług). weryfikowanie dokumentów kosztowych pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w spółce; udział w zapewnieniu...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
Zakres obowiązków: księgowanie raportów kasowych, wyciągów bankowych, faktur, delegacji pracowniczych, list płac i innych dokumentów księgowych; kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; kontrola i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami oraz...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Sporządzanie sprawozdań finansowych według IFRS Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Weryfikacja deklaracji podatkowych takich jak CIT, VAT, UHT, podatek u źródła Nadzór nad działem księgowości Współpraca z audytorami Sporządzanie raportów finansowych Prognozowanie finansowe
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.