Najnowsze oferty pracy

  • Referent w Wydziale Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Dokumentacji Medycznej Szpitala  

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
  • Specjalista ds. Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Twoimi zadaniami będzie: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; rejestracja dokumentacji a także przekierowanie do odpowiednich oddziałów Banku; wysyłka oraz rejestracja korespondencji wychodzącej; archiwizacja dokumentacji; Jeśli posiadasz: średnie wykształcenie (minimum)...
  • Pracownik biurowy - obsługa dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Polski Związek Tenisa Stołowego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    bieżące wsparcie administracyjne współpracowników oraz współpraca z pozostałymi działami, realizacja zleconych projektów, kontakt telefoniczny oraz mailowy, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, pozostałe prace administracyjne, obsługa urządzeń biurowych.
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Archiwum Państwowe w Białymstoku
Łomża
specjalista (mid)
praca stacjonarna
22 dni temu
Archiwum Państwowe w Białymstoku
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Łomża
Ogłoszenie o naborze Nr 136794

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy z naturalnym i sztucznym oświetleniem
  • praca wykonywana jest w zabytkowym budynku Oddziału w Łomży przy Al. Legionów 36, który nie jest przystosowany do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych ( brak wind, podjazdów )
  • praca związana jest również z wyjazdami służbowymi - przeprowadzaniem kontroli i ekspertyz w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych 

Zakres zadań

  • Przeprowadza kontrole postępowania z materiałami archiwalnymi wchodzącymi do państwowego zasobu archiwalnego i dokumentacją niearchiwalną powstałą i zgromadzoną w organach i jednostkach organizacyjnych oraz sprawdza terminy i jakość wykonania zaleceń pokontrolnych.
  • Nadzoruje w jednostkach organizacyjnych prawidłowość porządkowania, ewidencjonowania i technicznego zabezpieczenia materiałów archiwalnych przekazywanych do Archiwum Państwowego w Białymstoku.
  • Rozpatruje wnioski dotyczące wydawania zgód na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych oraz opiniuje wnioski dotyczące brakowania dokumentacji niearchiwalnej niepaństwowych jednostek organizacyjnych.
  • Wykonuje ekspertyzy z zakresu kwalifikowania dokumentacji niearchiwalnej.
  • Przeprowadza czynności związane z ustalaniem państwowych jednostek organizacyjnych, jednostek samorządu terytorialnego i samorządowych jednostek organizacyjnych jako jednostek organizacyjnych, w których powstają materiały archiwalne.
  • Prowadzi instruktaż i konsultacje w zakresie spraw nadzoru archiwalnego.
  • Prowadzi ewidencję państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych wytwarzających materiały archiwalne.
  • Wprowadza dane do systemów informatycznych i baz danych związanych z nadzorem i kształtowaniem narodowego zasobu archiwalnego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych do ustawy
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych ( Excel, Word )
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Dokładność i sumienność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny
  • Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość funkcjonowania elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją ( EZD )
 

Podobne oferty

  • Referent w Wydziale Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Dokumentacji Medycznej Szpitala  

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
  • Specjalista ds. Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Twoimi zadaniami będzie: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; rejestracja dokumentacji a także przekierowanie do odpowiednich oddziałów Banku; wysyłka oraz rejestracja korespondencji wychodzącej; archiwizacja dokumentacji; Jeśli posiadasz: średnie wykształcenie (minimum)...
  • Pracownik biurowy - obsługa dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Polski Związek Tenisa Stołowego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    bieżące wsparcie administracyjne współpracowników oraz współpraca z pozostałymi działami, realizacja zleconych projektów, kontakt telefoniczny oraz mailowy, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, pozostałe prace administracyjne, obsługa urządzeń biurowych.