Praca.plPraca Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
od 251 do 500 prac.
Działalność usługowa
Konica Minolta, wiodący dostawca rozwiązań do przekazu informacji za pomocą obrazu, oferuje produkty, usługi i aplikacje, które są istotne dla wszystkich obszarów cyfrowego obrazowania. Szczególną wagę firma przywiązuje do systemów zarządzania dokumentami i rozwiązań dla biznesu, zarówno w środowiskach biurowych, jak i produkcyjnych, w zakresie kolorowych wydruków oraz powiązanych materiałów eksploatacyjnych.
zakres obowiązków: Usprawnianie procesów obsługi klienta w obszarze Serwisu, w tym wprowadzanie nowych rozwiązań; Opieka i rozwój aplikacji do zarządzania zleceniami serwisowymi od Klientów - wraz z systemem wspierającym; Kontrola i ocena wskaźników wpływających na zadowolenie...
zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów; Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy; Doradztwo w zakresie eksploatacji dla klientów, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru...
zakres obowiązków: Codziennie wsparcie zespołu Windykacji i Finansów w bieżących działaniach; Analiza i weryfikacja potwierdzeń sald; Udział w procesie inwentaryzacji należności; Uczestnictwo w telefonicznej oraz e-mailowej miękkiej windykacji należności; Ścisła współpraca z innymi...
Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie obiektu biurowego jednego z naszych kluczowych klientów w przeglądzie i kwestiach technicznych oraz systemowych drukujących urządzeń biurowych; Bieżące monitorowanie działania Centralnego Systemu Wydruku oraz wsparcie użytkowników przy korzystaniu i...
zakres obowiązków: Realizacja i nadzór nad procesem zamówień w Europejskiej Centrali firmy oraz u innych dostawców krajowych i zagranicznych; Współpraca z dostawcami firmy w zakresie dostępności produktów oraz monitorowania terminów realizacji zamówień; Przygotowanie i księgowanie...
zakres obowiązków: Usprawnianie procesów obsługi klienta w obszarze Serwisu, w tym ich wprowadzanie i ciągłe usprawnienia; Opieka i rozwój aplikacji do zarządzania zleceniami serwisowymi od Klientów - wraz z systemem wspierającym; Kontrola i ocena wskaźników wpływających na zadowolenie...
zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów; Wyjazdy do klientów w podległym regionie (Katowice, Częstochowa) w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy; Doradztwo w zakresie eksploatacji dla klientów, w tym fachowa...
zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów; Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy; Doradztwo w zakresie eksploatacji dla klientów, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru...
zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowych operacji dotyczących płatności firmy, w tym: wykonywanie przelewów bankowych i innych operacji bankowych (gwarancje, transakcje terminowe) Dokonywanie płatności krajowych i zagranicznych; Współpraca z bankami i prowadzenie ewidencji umów...
zakres obowiązków: Helpdesk dla użytkowników w zakresie infrastruktury i aplikacji IT; Przygotowywanie narzędzi dla pracowników (komputery, telefony itp.) oraz dokumentacji związanej z ich wydaniem;
zakres obowiązków: Wyjazdy do klientów w podległym regionie (Szczecin, Gorzów Wielkopolski) w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy; Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów; Doradztwo w zakresie eksploatacji dla klientów, w tym...
zakres obowiązków: Kwalifikowanie leasingu w świetle prawa podatkowego i bilansowego; Weryfikacja i analiza zaewidencjonowanych umów leasingu oraz kont księgi głównej; Weryfikacja poprawności księgowań umowy najmu oraz dokonywanie ich po zakończonej umowie najmu (korekty harmonogramu,...
zakres obowiązków: Usprawnianie procesów obsługi klienta w obszarze Serwisu, w tym ich wprowadzanie i ciągłe usprawnienia; Opieka i rozwój aplikacji do zarządzania zleceniami serwisowymi od Klientów - wraz z systemem wspierającym; Kontrola i ocena wskaźników wpływających na zadowolenie...
zakres obowiązków: Wsparcie procesu inwentaryzacji należności; Weryfikacja potwierdzeń sald; Uczestnictwo w telefonicznej oraz e-mailowej miękkiej windykacji należności; Pomoc w bieżących działaniach Działu Windykacji;
zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów grupowych; Przygotowywanie raportów wewnętrznych wspierających działalność spółki; Tworzenie analiz ad hoc na potrzeby działów biznesowych; Aktywny udział w procesie budżetowania; Udział w projekcie wdrożenia systemu ERP; Utrzymanie i...