Doświadczenia na rynku usług contact center gromadzimy od połowy lat 90-tych. Wykorzystaliśmy je budując firmę realizującą naszą wiedzę i pasje. Dziś jesteśmy rozpoznawalną i docenianą przez klientów marką. Od 2011 roku wchodzimy w skład Grupy OEX, jednego z największych podmiotów na rynku usług biznesowych w Polsce.

Obsługujemy wszystkie kanały kontaktu z klientem końcowym – nie tylko telefony, sms, e-maile, chaty, social media, ale także korespondencję tradycyjną i kontakt osobisty. Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie i Łodzi. Jesteśmy elastyczni i szybko się zmieniamy. Do dyspozycji naszych klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może być w krótkim czasie istotnie zwiększona, dzięki zasobom Grupy OEX.

Archiwalne oferty pracy

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Równoległa 4a

02-235 Warszawa