Projektowanie raportów oraz ich aktualizowanie na bazie SAP Business Objects (Crystal Reports) Samodzielne planowanie i projektowanie raportów wyszukanych w bazie danych; Tworzenie kompleksowych analiz i statystyk (SQL, PL/SQL) Uzgodnienia wymagań bezpośrednio z klientem;
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla; budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pracownikami tymczasowymi. ewidencjonowanie czasu pracy pracowników tymczasowych; współpraca z działem kadr w zakresie przygotowywania list płac;
Prowadzenie aktywnej sprzedaży materiałów hutniczych; Budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji biznesowych z Kontrahentami firmy; Bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Klientów; Opracowywanie zapytań ofertowych i zamówień również w języku angielskim; Wystawianie faktur; Praca w systemie SAP;
Poszukujemy osób do prostych prac związanych z: pakowaniem; oklejaniem; przygotowaniem do wysyłki; artykułów spożywczych, przemysłowych, zestawów kosmetycznych.
obsługa stanowiska pracy poprzez pakowanie ręczne oraz automatyczne wyrobów w opakowania na linii konfekcjonującej; kontrola wizualna opakowań, przestrzeganie zasad BHP, GMP, przepisów przeciwpożarowych oraz Programu Higieny; prowadzenie dokumentacji dotyczącej procesu pakowania; utrzymanie...
Przyjmowanie, wydawanie towaru; Obsługa linii produkcyjnych; Obsługa wózka bocznego i czołowego; Utrzymanie stanu wózków w dobrej kondycji; Obsługa stanów systemu magazynowania.
udział w kompleksowym zarządzaniu projektami, bezpośredni kontakt z Klientem, obsługa systemu produkcyjnego MRP na poziomie realizowanych projektów, ścisła współpraca z działami produkcji, jakości, logistyki oraz partnerami z centrali firmy w Niemczech.
koordynowanie i nadzór nad bieżącymi projektami we współpracy z Klientami; czynny udział we wdrażaniu nowych projektów; pozyskiwanie nowych Klientów; tworzenie ofert; utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, również zagranicznymi; czynny udział w przygotowaniu oraz nadzorowaniu...
zapewnienie ciągłości produkcji poprzez konserwację i naprawę maszyn; wykrywanie i diagnozowanie usterek mechanicznych; optymalizacja parku maszynowego; przestrzeganie przepisów BHP;
Samodzielna organizacja i realizacja pracy biurowej; Kontrola dokumentacji i współpraca z księgowością; Przygotowywanie zestawień i analiz; Biurowe i organizacyjne wsparcie sprzedaży; Utrzymywanie oraz koordynacja kontaktów z firmami wspierającymi (księgowość zewnętrzna, kancelaria...