Opis stanowiska Wspieranie koordynacji relokacji pracowników i mienia; Asystowanie obcokrajowcom w odnalezieniu się w polskich realiach; Zarządzanie przepływem informacji i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Budowanie profesjonalnego i pozytywnego...
Opis stanowiska Wspieranie koordynacji relokacji pracowników i mienia; Asystowanie obcokrajowcom w odnalezieniu się w polskich realiach; Zarządzanie przepływem informacji i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Budowanie profesjonalnego i pozytywnego...
Responsibilities: Primary contact for HR / mobility specialists on corporate level and assignees. Coordination of worldwide relocations - conduct needs’ assessment and brief the assignees on all provisions, initiate the relocation process and all services, manage the delivery of all services to...
Opis stanowiska Wsparcie administracyjne pracowników; Zarządzanie przepływem informacji i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Dokonywanie zakupów biurowych oraz obsługa sprzętów biurowych; Budowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku firmy;...
Responsibilities: Primary contact for HR / mobility specialists on corporate level and assignees. Coordination of worldwide relocations - conduct needs’ assessment and brief the assignees on all provisions, initiate the relocation process and all services, manage the delivery of all services to...
Job specification: In this role you will provide ongoing general administrative support to the activities of the Branch Manager and Global Mobility Service team who manage a caseload of relocating employees and their families, either domestically or internationally. Key areas of responsibility:...
Opis stanowiska Pomoc w bieżących sprawach biura; Administracja danych; Koordynacja relokacji pracowników i mienia; Asystowanie obcokrajowcom w odnalezieniu się w polskich realiach; Kontakt z klientem, firmami zewnętrznymi oraz urzędami; Wymagania Biegła znajomość angielskiego w mowie i...
Opis stanowiska Pomoc w bieżących sprawach biura; Administracja danych; Koordynacja relokacji pracowników i mienia; Asystowanie obcokrajowcom w odnalezieniu się w polskich realiach; Kontakt z klientem, firmami zewnętrznymi oraz urzędami; Wymagania Biegła znajomość angielskiego w mowie i...
The following various tasks are expected: Personal contact person for Expatriates; Support with the home search (preselecting of suitable apartments, coordination and attendance to viewings, support with the rental contract, coordination and realization of the hand over) Realization of guided...
Pomoc w bieżących sprawach biura; Administracja danych; Asystowanie obcokrajowcom w odnalezieniu się w polskich realiach; Kontakt z klientem, firmami zewnętrznymi oraz urzędami;