Profesjonalna obsługa klienta, Utrzymanie standardów obowiązujących w sieci, Budowanie relacji z klientem, Monitorowanie oraz realizacja wskaźników sprzedażowych, Przeprowadzanie inwentaryzacji, Dbanie o estetyczny wygląd salonu.
Profesjonalna obsługa klienta, Utrzymanie standardów obowiązujących w sieci, Budowanie relacji z klientem, Monitorowanie oraz realizacja wskaźników sprzedażowych, Przeprowadzanie inwentaryzacji, Dbanie o estetyczny wygląd salonu.
Profesjonalna obsługa klienta, Utrzymanie standardów obowiązujących w sieci, Budowanie relacji z klientem, Monitorowanie oraz realizacja wskaźników sprzedażowych, Przeprowadzanie inwentaryzacji, Dbanie o estetyczny wygląd salonu.
Idealny/-a kandydat/-ka powinien/-na posiadać: doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 3 lata (branża fashion lub pokrewna), doskonałe umiejętności organizacyjne oraz zdolności przywódcze, osobowość, która pozwoli na stworzenie doskonałych relacji interpersonalnych w zespole oraz...
Profesjonalna obsługa klienta, Utrzymanie standardów obowiązujących w sieci, Budowanie relacji z klientem, Monitorowanie oraz realizacja wskaźników sprzedażowych, Przeprowadzanie inwentaryzacji, Dbanie o estetyczny wygląd salonu.
Profesjonalna obsługa klienta, Utrzymanie standardów obowiązujących w sieci, Budowanie relacji z klientem, Monitorowanie oraz realizacja wskaźników sprzedażowych, Przeprowadzanie inwentaryzacji, Dbanie o estetyczny wygląd salonu.