Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 19 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy która zajmuje się produkcją i implementacją systemów automatyzacji produkcji oraz procesów zautomatyzowanego przenoszenia materiałów – poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Do obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Doradztwo i sprzedaż rozwiązań firmy,
- Poszukiwanie, pozyskiwanie klientów, docieranie do osób decyzyjnych/ działów w firmach, które zajmują się tworzeniem projektów optymalizacji pracy produkcji,
- Znajdowanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów poprzez:o przeprowadzanie osobistych, bezpośrednich rozmów handlowych,o przeprowadzanie prezentacji i testów u klienta,o przygotowywanie ofert handlowych,o informowanie o nowościach i zmianach produktowych,
- Szkolenie w zakresie montażu i obsługi urządzeń,
- Asystowanie w serwisie urządzeń,
- Staranne prowadzenie dokumentacji – w szczególności raportów z wizyt u klienta umieszczanych w kartach klienta,
- Sporządzanie planów i raportów tygodniowych,
- Systematyczna weryfikacja ofert firm konkurencyjnych,
- Asystowanie przy sporządzaniu informacji technicznych, marketingowych oraz instrukcji obsługi urządzeń.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe, inżynierskie np. mechaniki, automatyki, elektryki, robotyki i podobne,
- Doświadczenie w kontakcie z procesami produkcji w przemyśle spożywczym, farmaceutycznym lub podobnym gdzie w grę wchodzi transport materiałów sypkich lub granulatów i podobnych,
- Doświadczenie w sprzedaży lub doradztwie technicznym do branży tj. spożywczej, chemicznej, farmaceutycznej będzie atutem kandydata,
- Język angielski na poziomie komunikatywnym, znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem,
- Ze względu na mobilny charakter pracy, w trosce o wygodę i komfort pracy kandydata, zapraszamy szczególnie osoby które mieszkają lub mogą zamieszkać w obszarze (Katowice, Opole, Częstochowa, Kielce, Lublin, Radom lub najbliższych okolicach)
- Znajomość praktycznej obsługi pakietu MS Office,
- Mile widziana znajomość czytania rysunków technicznych, zasad projektowania w AutoCAD, a także zasad działania automatyki w produkcji,
- „Czynne" prawo jazdy kategorii B.
Nasz klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie o minimalnej rotacji, stawiającej na komfort pracy i długoletnią współpracę z kandydatami, (mentor pracownika od 20 lat pracuje u klienta),
- Możliwość bardzo dużego rozwoju w zakresie automatyzacji procesów produkcji,
- Rozwój w strukturach międzynarodowych firmy,
- Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
- Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy,
- Możliwość otrzymania dofinansowania nauki języka: angielskiego i/lub rosyjskiego,
- Profesjonalne szkolenia sprzedażowe „z najwyższej półki" oparte na doświadczeniach czerpanych z międzynarodowych doświadczeń,
- Duże wsparcie przełożonych w okresie wdrożenia oraz w trakcie pracy,
- Dobrą organizację logistyki i dostaw wewnątrz firmy,
- Pakiet socjalny (pakiet medyczny, MultiSport).