specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: sprzedaż usług w ramach postępowań przetargowych i regulaminowych, ofertowanie i kosztorysowanie usług w zakresie bezpieczeństwa, sporządzanie analiz i raportów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi przełożonego, uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach oraz cyklicznych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: sprzedaż usług w ramach postępowań przetargowych i regulaminowych, ofertowanie i kosztorysowanie usług w zakresie bezpieczeństwa, sporządzanie analiz i raportów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi przełożonego, uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach oraz cyklicznych...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 9 500 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Pozyskiwanie nowych klientów – aktywne nawiązywanie i budowanie relacji z partnerami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy oraz dbanie o rozwój portfela klientów. Tworzenie i zarządzanie zespołem zakupów – odpowiedzialność za budowanie od podstaw działu zakupów, rekrutacja...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków: Zarządzanie kategorią produktów; Negocjowanie cen zakupu i zamawianie towaru u dostawców; Negocjowanie warunków handlowych; Stałe monitorowanie i analiza rynku; Rozliczanie wszelkich zobowiązań producentów i dostawców względem Spółki; Współpraca z innymi działami firmy;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia dla firmy oraz zapewnienie optymalnych warunków współpracy handlowej z dostawcami; Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących dostawców oraz surowców; Negocjowanie cen i warunków dostaw; Dokonywanie zakupów na potrzeby...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży, koordynacja produkcji w fabrykach należących do kontrahentów, koordynacja i monitoring terminowości realizacji zamówień i dostaw, prowadzenie negocjacji handlowych,...
Zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie daną kategorią zakupową i portfolio obecnych dostawców. Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Weryfikacja i ocena obecnych dostawców, umów oraz zasad współpracy. Negocjowanie warunków handlowych....
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: współpraca z aktualnymi dostawcami oraz wyszukiwanie nowych potencjalnych dostawców; realizacja kontraktów, negocjacje cen; zabezpieczenie i optymalizacja stanu zapasów magazynowych; prowadzenie dokumentacji zakupowej; ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy;
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
12 godz.
This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
Spółka Akcyjna należąca do jednego z największych funduszów inwestycyjnych działających w regionie Europy Centralnej i Wschodniej – Advent International EKO Holding S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Centrum Logistycznym na stanowisku:
Asystent/ Asystentka Kupca
Miejsce pracy: Wrocław
Opis zadań:
Analizy operacyjne i zestawienia
Zadania kontrolne, sprawozdania, raporty
Koordynacja przepływu informacji oraz współpracy pomiędzy działami
Czynności administracyjne i logistyczne
Czynności zlecone przez bezpośredniego przełożonego
Oczekiwanie wobec kandydatów:
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym bardzo dobra znajomość Excel
Wykształcenie minimum średnie
Wysoki poziom umiejętności analitycznych
Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych – komunikacyjnych
Wysoki poziom kultury osobistej
Bardzo dobra organizacja pracy
Odpowiedzialność za realizowane zadania
Prawo jazdy kategorii B
Gotowość ewentualnej zmiany miejsca pracy (docelowo: Wrocław)
W zamian oferujemy:
Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej firmie z branży FMCG,
Ciekawe i odpowiedzialne zadania,
Współpracę z doświadczonym i kompetentnym zespołem,
Niezbędne narzędzia pracy,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Atrakcyjny system wynagrodzeń,
Samodzielne stanowisko, dające możliwość stałego podnoszenia swoich kompetencji
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: sprzedaż usług w ramach postępowań przetargowych i regulaminowych, ofertowanie i kosztorysowanie usług w zakresie bezpieczeństwa, sporządzanie analiz i raportów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi przełożonego, uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach oraz cyklicznych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: sprzedaż usług w ramach postępowań przetargowych i regulaminowych, ofertowanie i kosztorysowanie usług w zakresie bezpieczeństwa, sporządzanie analiz i raportów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi przełożonego, uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach oraz cyklicznych...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 9 500 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Pozyskiwanie nowych klientów – aktywne nawiązywanie i budowanie relacji z partnerami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy oraz dbanie o rozwój portfela klientów. Tworzenie i zarządzanie zespołem zakupów – odpowiedzialność za budowanie od podstaw działu zakupów, rekrutacja...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków: Zarządzanie kategorią produktów; Negocjowanie cen zakupu i zamawianie towaru u dostawców; Negocjowanie warunków handlowych; Stałe monitorowanie i analiza rynku; Rozliczanie wszelkich zobowiązań producentów i dostawców względem Spółki; Współpraca z innymi działami firmy;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia dla firmy oraz zapewnienie optymalnych warunków współpracy handlowej z dostawcami; Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących dostawców oraz surowców; Negocjowanie cen i warunków dostaw; Dokonywanie zakupów na potrzeby...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży, koordynacja produkcji w fabrykach należących do kontrahentów, koordynacja i monitoring terminowości realizacji zamówień i dostaw, prowadzenie negocjacji handlowych,...
Zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie daną kategorią zakupową i portfolio obecnych dostawców. Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Weryfikacja i ocena obecnych dostawców, umów oraz zasad współpracy. Negocjowanie warunków handlowych....
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: współpraca z aktualnymi dostawcami oraz wyszukiwanie nowych potencjalnych dostawców; realizacja kontraktów, negocjacje cen; zabezpieczenie i optymalizacja stanu zapasów magazynowych; prowadzenie dokumentacji zakupowej; ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy;
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
12 godz.
This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...