Najnowsze oferty pracy

  • GL JPK Assistant

    KR Group   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, wystawianie NIP-8 i VAT-R, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych (księgowanie/skanowanie dokumentów), przygotowywanie pism, wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, uczestnictwo w...
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    3 dni
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Asystent biura

    D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
  • Asystent / Asystentka w biurze rachunkowym

    Staff Partners   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Bieżące wsparcie działu księgowości; Archiwizacja dokumentów/ faktur; Wykonywanie zadań zleconych przez dział księgowości;
  • Broker Assistant (Reinsurance)

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    22 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    22 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    22 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    22 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Portuguese / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    22 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent ds. rozliczeń

Hermes Energy Group S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2287 dni temu

Ogłoszenie numer: 1903449, z dnia 2018-02-07

Hermes Energy Group S.A.

Hermes Energy Group SA to powołany w 2014 roku największy niezależny dostawca gazu i prądu działający na zliberalizowanym rynku w Polsce. Bazując na bogatym doświadczeniu w handlu hurtowym i sprzedaży detalicznej, HEG oferuje konkurencyjne ceny zarówno dla klientów biznesowych jak i indywidualnych zainteresowanych zmianą dotychczasowego dostawcy gazu ziemnego i optymalizacją kosztów pozyskania energii elektrycznej. Hermes Energy Group S.A. jest prężenie rozwijającą się firmą, nastawioną na realizację celów, która buduje silny i zgrany zespół, konsekwentnie zwiększając swój udział w rynku.

Asystent ds. rozliczeń

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: R/01/2018

 

Opis stanowiska

  • przygotowywanie zestawień do faktur sprzedażowych,
  • sprawdzanie i monitorowanie poprawności wystawionych faktur kosztowych,
  • bieżące przygotowywanie raportów płynności gotówkowej,
  • prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie rozliczeń,
  • archiwizacja dokumentów rozliczeniowych.

Wymagania

  • wysokie zdolności analityczne oraz komunikacyjne,
  • bardzo dobra organizacja i wysoka motywacja do pracy,
  • umiejętność pracy samodzielnej, jak również zespołowej,
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
  • mile widziana wiedza z zakresu funkcjonowania rynku gazu ziemnego.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w zakresie zagadnień związanych z rynkiem gazu ziemnego (regulacje, handel na rynkach zliberalizowanych, zarządzanie portfelem, zarządzanie ryzykiem),
  • pracę w sympatycznej atmosferze i zgranym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • GL JPK Assistant

    KR Group   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, wystawianie NIP-8 i VAT-R, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych (księgowanie/skanowanie dokumentów), przygotowywanie pism, wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, uczestnictwo w...
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    3 dni
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Asystent biura

    D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
  • Asystent / Asystentka w biurze rachunkowym

    Staff Partners   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Bieżące wsparcie działu księgowości; Archiwizacja dokumentów/ faktur; Wykonywanie zadań zleconych przez dział księgowości;
  • Broker Assistant (Reinsurance)

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    22 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    22 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    22 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    22 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Portuguese / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    22 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.