Najnowsze oferty pracy

  • Asystent Doradcy Klienta

    G8 S.A.   Luboń, CH Factory Outlet    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: profesjonalne doradztwo Klientom w doborze mody męskiej, aktywna sprzedaż produktów i tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego, dbałość o estetykę i prezentację produktów w salonie, Oczekiwania: status studenta, pasja do mody męskiej i zainteresowanie aktualnymi...
  • Asystent / Specjalista ds. sprzedaży

    Cream Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 650 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, Dereniowa 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe, King Cross, Jubilerska 1/3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Atrium Targowek, Głębocka 15    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent ds. sprzedaży i rekrutacji

PGB Human Resources
Czempiń
praca stacjonarna
2767 dni temu

Jesteśmy Agencją Personalną i do naszego zespołu poszukujemy energicznej osoby na stanowisko:

Asystent ds. sprzedaży i rekrutacji
Miejsce pracy: Czempiń
Nr ref.: ASR_CZEMP__BUD1
Opis stanowiska:
  • organizacja oraz realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla
  • budowanie portfolio Klientów
  • kontakt z Klientami oraz Kandydatami
  • prace administracyjno-biurowe
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie
  • zainteresowanie dziedziną HR
  • dobra obsługa komputera
  • komunikatywność, otwartość
  • sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Oferujemy:
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • system szkoleń
  • pracę w pełnym wymiarze godzin
  • atrakcyjny system motywacyjny
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
PGB Human Resources proponuje liczne rozwiązania outsourcingowe takie jak: doradztwo personalne (rekrutacja i selekcja, audyt personalny, szkolenia), praca tymczasowa, koordynacja przedstawicieli handlowych oraz telemarketerów, obsługa personalna imprez okolicznościowych (targi, konferencje).

PGB Human Resources przeprowadza kilkadziesiąt projektów rekrutacyjnych miesięcznie. W związku z tym zapraszamy do przesyłania cv na adres rekrutacja@pgbhr.com z informacją na temat branży i stanowisk, którymi jesteście Państwo potencjalnie zainteresowani. W przypadku pojawienia się odpowiedniej oferty pracy, skontaktujemy się telefonicznie lub poprzez adres e-mail.

PGB Human Resources Sp. z o.o.

info@pgbhr.com

www.pgbhr.com

Specjalizacje rekrutacyjne:
  • Administracja biurowa
  • Budownictwo i nieruchomości
  • Finanse i bankowość
  • Inżynieria i Technologia
  • IT
  • Logistyka, Spedycja, Zakupy
  • Marketing
  • Medycyna i Farmacja
  • Obsługa Klienta, Call Center
  • Prawo
  • Sprzedaż B2B

Zachęcamy również do przesyłania swojego CV również pod kątem innych projektów rekrutacyjnych na adres

rekrutacja@pgbhr.com
 

Podobne oferty

  • Asystent Doradcy Klienta

    G8 S.A.   Luboń, CH Factory Outlet    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: profesjonalne doradztwo Klientom w doborze mody męskiej, aktywna sprzedaż produktów i tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego, dbałość o estetykę i prezentację produktów w salonie, Oczekiwania: status studenta, pasja do mody męskiej i zainteresowanie aktualnymi...
  • Asystent / Specjalista ds. sprzedaży

    Cream Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 650 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, Dereniowa 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe, King Cross, Jubilerska 1/3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Atrium Targowek, Głębocka 15    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...