O nas
Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.
Oddział Capgemini Cloud Infrastructure Services jest jednym z nawiększych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. IS osiągnęło wielki sukces i intensywnie rozwija się od momentu otwarcia pierwszego centrum w Krakowie w 2004 roku. W 2006 otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.
Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego
Miejsce pracy: Opole
Nr. ref.: Opolskie > Opole
Opis stanowiska
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
- Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
- Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
- Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
- Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Profil kandydata
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
- Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
- Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
- Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
Zainteresowanych kandydatów prosimy wysyłanie CV za pomocą przycisku
APLIKUJ TERAZ
Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego w tytule wiadomości.
APLIKUJ TERAZ
Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego w tytule wiadomości.