W branży nieruchomości funkcjonuję od 1999 r. Realizuję projekty związane z nieruchomościami . Poprzez spółkę inwestycyjną aktywa24.pl przysparzamy naszym współudziałowcom i inwestorom przychód pasywny. Pomagamy kompleksowo przedsiębiorcom, klientom prywatnym i instytucjonalnym w znalezieniu najlepszego rozwiązania dla ich nieruchomości poprzez komercjalizację, wynajem, transakcje kupna sprzedaży lub pozyskanie inwestorów. Równolegle świadczę usługi zarządzania nieruchomościami, a także sprzedaż nieruchomości poprzez powiązany podmiot usługi pośrednictwa w nieruchomościach na licencji lidera na rynku nieruchomości. Firma jest kameralna. Cały zespół liczy aktualnie 10 osób w przedziale wiekowym 25 - 40 lat.
Praca polega prowadzeniu projektów inwestycyjnych spółki od strony organizacyjnej, dokumentacyjnej w powiązaniu z analizą finansową i formalną. Osoba na tym stanowisku przejmie zadania operacyjne od członka Zarządu, w tym prowadzenie spraw biura spółki.
Poszukuję osoby która wiąże swoją przyszłość z branżą nieruchomości i chciałaby związać się z moją firmą na dłuższy okres (przynajmniej kilka lat). Jest systematyczna, zaradna i odporna na stres. Jest osobą potrafiącą budować trwałe i dobre relacje z ludźmi. Umiejącą działać dynamicznie i wielowątkowo.
Pasjonuje ją również wykorzystanie Excela dla celów raportowania lub tworzenia narzędzi wspomagających przy analizie inwestycyjnej.
Pracujemy od poniedziałku do piątku, ale czas jest ruchomy. Można rozpocząć wcześniej lub później kończyć. Liczy się dla mnie skuteczność i efektywność załatwienia zadania, a nie czas spędzony nad zadaniem.
Jakości, terminowości, systematyczności i umiejętności organizacji pracy. Sprawności w działaniu, pracy nad zadaniem, aż zostanie zamknięte. Cierpliwości do dokumentów.
Pozytywnej i otwartej postawy do pracy i innych ludzi, umiejętności nawiązywania relacji z różnymi typami osobowości. Uczciwość.
Znajomości podstaw ekonomii i prawa. Potrzebna jest bezwzględnie umiejętność sporządzania multimedialnych ofert, w tym korzystania z pakietu MS- OFFICE, zwłaszcza aplikacji „Power Point",
Doświadczenie i/ lub wiedza z branży nieruchomości, wyposażenia i projektowania wnętrz. Umiejętność obsługi programów graficznych.
Kreatywność i samodzielność oraz dyspozycyjność
Korzystamy z programu CRM do którego trzeba się dostosować. Ale.. jeżeli zaproponujesz lepszy model pracy jestem otwarty na zmianę.
Na początek umowa na okres próbny - 3 miesiące. Następnie umowa na czas określony na 1 rok. Następnie na czas nieokreślony. Robię wyjątki i po zakończeniu okresu próbnego proponuję od razu umowę na czas nieokreślony. To zależy od wyników i zaangażowania w okresie próbnym.
Zapewniam udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych. Dostarczam niezbędne narzędzia pracy i UNIKALNE DOŚWIADCZENIE.
Wynagrodzenie do uzgodnienia – uzależnione od kwalifikacji i wyników w pracy.
CV ze zdjęciem, list motywacyjny, mile widziane referencje, świadectwa pracy, świadectwa, dyplom ukończonej szkoły (szkół).