Nasz Klient to przedstawiciel zagranicznej firmy produkującej w swoich filiach w Europie najwyższej klasy sprzęt do badania i pomiaru właściwości substancji. Sprzęt od lat dostępny jest w Polsce, użytkowany w laboratoriach w przemyśle spożywczym, kosmetycznym, farmaceutycznym. W związku z rozwojem swoich struktur i działalności, do biura sprzedaży i serwisu w Warszawie, firma poszukuje:
Asystent będzie odpowiedzialny za administracyjną obsługę klientów, współpracę z handlowcami terenowymi i serwisantami w zakresie przygotowywania dokumentacji handlowej, magazynowej i serwisowej, nadzór nad logistyką dostaw towarów, części i usług serwisowych.
- Doświadczenie w administracyjnej obsłudze klienta w procesach logistycznej obsługi sprzedaży,
- Znajomość języka angielskiego,
- Profesjonalizm i wysoka kultura osobista, konsekwencja i skuteczność w działaniu,
- Mile widziany zmysł techniczny, gotowość do pracy z produktem technicznym,
- Umiejętność obsługi komputera (Office, SAP).
Oferujemy stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie będącej światowym liderem w swojej branży, atrakcyjne wynagrodzenie, narzędzia i warunki pracy, możliwość powiększania zakresu kwalifikacji i osobisty rozwój na odpowiedzialnym stanowisku, także poprzez szkolenia w kraju i za granicą.