Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   lubelskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   lubelskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Praca przy realizacji projektów szkoleniowych Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń Organizacja i kompleksowa obsługa logistyczna szkoleń Współpraca oraz...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Brwinów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. administracyjnych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa spraw...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    19 godz.
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjnych w tym udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców; spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce; wspieranie cudzoziemców przy: wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce; zakładaniu kont w Module...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    19 godz.
    ZAKRES ZADAŃ prowadzenie Punktu Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego, w tym: przyjmowanie wniosków oraz uzupełnień do wniosków w sprawach obywatelstwa polskiego, weryfikacja kompletności złożonego wniosku, udzielanie informacji na temat obowiązujących procedur, obsługa...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Specjalista ds. Administracyjnych Lubelskie
Asystent w Wydziale Ustalania Świadczeń II

Asystent w Wydziale Ustalania Świadczeń II

Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
3355 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 167307
  • Data ukazania się ogłoszenia: 25 lutego 2015 r.

Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • asystent
  • do spraw obsługi kancelaryjnej
  • w Wydziale Ustalania Świadczeń II

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Lublin
  • ul. G. Narutowicza 73
    20-019 Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestracja korespondencji wpływającej do zespołu oraz z niej wychodzącej
  • przygotowanie korespondencji do wysyłki
  • identyfikowanie świadczeniobiorców poprzez system informatyczny
  • rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do teczek pracowników
  • obsługa urządzeń technicznych
  • porządkowanie i opisywanie akt emerytalno-rentowych oraz dokumentów jawnych do przekazania do Archiwum Zakładu

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • 1) praca biurowa,
    2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
    3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
    4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka,
    5) oświetlenie naturalne i sztuczne,
    6) praca na wysokości do 3 m.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Miejsce pracy znajduje się na pierwszym piętrze w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji.
    Do budynku prowadzą schody. Brak windy w budynku. W budynku również nie ma toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zarówno sam budynek ja i pomieszczenia, w których będzie odbywała się praca posiadają wiele barier architektonicznych (wąskie przejścia, progi, ciasno umeblowane pomieszczenia).
    Praca na ww. stanowisku wiąże się z częstym przemieszczaniem się po terenie obiektu. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie również codzienne wychodzenie na pocztę w celu odbioru i wysłania korespondencji.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
    • umiejętność współpracy
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
wymagania dodatkowe
  • 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku sekretarki lub w kancelarii
  • policealne studium sekretarek lub asystentek,
  • znajomość zasad związanych z archiwizacją dokumentów.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   lubelskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   lubelskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Praca przy realizacji projektów szkoleniowych Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń Organizacja i kompleksowa obsługa logistyczna szkoleń Współpraca oraz...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Brwinów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. administracyjnych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa spraw...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    19 godz.
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjnych w tym udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców; spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce; wspieranie cudzoziemców przy: wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce; zakładaniu kont w Module...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    19 godz.
    ZAKRES ZADAŃ prowadzenie Punktu Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego, w tym: przyjmowanie wniosków oraz uzupełnień do wniosków w sprawach obywatelstwa polskiego, weryfikacja kompletności złożonego wniosku, udzielanie informacji na temat obowiązujących procedur, obsługa...