Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Asystentka w dziale sprzedaży i marketingu
Job location: Tarnowo Podgórne
Nr ref.: 4-13-36211/PC
Dla jednego z naszych Klientów, firmy produkcyjnej z branży spożywczej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentki w dziale sprzedaży i marketingu
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Obowiązki:
- Uczestnictwo w przygotowaniu prezentacji i raportów
- umawianie spotkań
- zarządzanie przepływem dokumentów
- tworzenie raportów i zestawień oraz współpracę z pozostałymi działami firmy
- Przygotowywanie reklam, ulotek, bannerów, prezentacji
- Wsparcie pracowników działu marketingu w codziennych zadaniach
- Organizacja pracy przełożonego
- Koordynacja działań i zapewnienie właściwego przepływu informacji
- Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów, informacji
- Przygotowanie i obsługa spotkań, konferencji, narad
- Tłumaczenie, redagowanie i korygowanie tekstów w obiegu wewnętrznym i zewnętrznym
- Zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie podróży służbowych
- Przygotowanie materiałów reklamowych i koordynacja projektów z wykonawcami
Asystentki w dziale sprzedaży i marketingu
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Obowiązki:
- Uczestnictwo w przygotowaniu prezentacji i raportów
- umawianie spotkań
- zarządzanie przepływem dokumentów
- tworzenie raportów i zestawień oraz współpracę z pozostałymi działami firmy
- Przygotowywanie reklam, ulotek, bannerów, prezentacji
- Wsparcie pracowników działu marketingu w codziennych zadaniach
- Organizacja pracy przełożonego
- Koordynacja działań i zapewnienie właściwego przepływu informacji
- Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów, informacji
- Przygotowanie i obsługa spotkań, konferencji, narad
- Tłumaczenie, redagowanie i korygowanie tekstów w obiegu wewnętrznym i zewnętrznym
- Zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie podróży służbowych
- Przygotowanie materiałów reklamowych i koordynacja projektów z wykonawcami
Requirements:
- dobra organizacja
- rozwinięte kompetencje komunikacyjne
- dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane wykształcenie wyższe: marketing, zarządzanie lub pokrewne)
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- prawo jazdy kat. B
- asertywność, zdolności komunikacyjne, umiejętność analitycznego myślenia
- samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność
- wysoka kultura osobista
- rozwinięte kompetencje komunikacyjne
- dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane wykształcenie wyższe: marketing, zarządzanie lub pokrewne)
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- prawo jazdy kat. B
- asertywność, zdolności komunikacyjne, umiejętność analitycznego myślenia
- samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność
- wysoka kultura osobista
Benefits:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- trwałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku spożywczym
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dużej, międzynarodowej firmie
- otwarte i przyjazne środowisko pracy
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- trwałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku spożywczym
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dużej, międzynarodowej firmie
- otwarte i przyjazne środowisko pracy
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".