Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Audytor dostawców - branża spożywcza
Job location: woj. mazowieckie
Nr ref.: 2-30-42442/PC
Obecnie dla naszego Klienta - firmy handlowej z branzy FMCG - poszukuję osoby na stanowisko: Audytor dostawców
Miejsce pracy: woj. mazowieckie (praca mobilna)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Miejsce pracy: woj. mazowieckie (praca mobilna)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Zapewnianie wysokiej jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego produktów marki własnej;
- Wybór i kontrola dostawców poprzez przeprowadzanie audytów wstępnych u dostawców;
- Podejmowanie decyzji o akceptacji/odrzuceniu lub ponownej akceptacji dostawcy;
- Wspieranie specjalistów i menedżerów działu w przeprowadzeniu audytów kontrolnych i interwencyjnych u producentów;
- Tworzenie raportów i zestawień dotyczących audytów;
- Wsparcie informacyjne, technologiczne i jakościowe dla producentów ubiegających się o kwalifikację dostawcy produktu;
- Pośredniczenie w relacjach między działem zakupów, a producentami w celu poprawy warunków produkcji oraz dalszego rozwoju jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego produktów.
Requirements:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (najlepiej: technologia żywności, towaroznawstwo);
- Minimum 1,5 roku doświadczenia w pracy w firmach audytorskich, nadzorze produkcji spożywczej / przemysłowej ;
- Certyfikat Audytora Wiodącego ;
- Znajomość systemów bezpieczeństwa żywności: ISO 22000, IFS, BRC, SQF;
- Znajomość wewnętrznych struktur i procesów Działu Zakupów, wymagań wewnętrznych dotyczących warunków produkcji żywności;
- Dobra znajomość j. angielskiego;
- Mobilność i dyspozycyjność do wyjazdów (3 - 4 dni w tygodniu);
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu.
Benefits:
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie u lidera w branży,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Pakiet socjalny (m.in. karta Multisport, opieka medyczna)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".