- Ogłoszenie nr: 161842
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 lipca 2014 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Dyrektor Regionalnego Zarządu
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- audytor wewnętrzny
- w Zespole ds. audytu i kontroli wewnętrznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 34
50-950 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
- Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Zespół ds. audytu i kontroli wewnętrznej
ul. C.K. Norwida 34
50-950 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Planowanie i realizacja zadań zapewniających oraz czynności doradczych zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami audytu wewnętrznego.
- Przeprowadzanie czynności sprawdzających oraz monitorowanie wykonania rekomendacji z przeprowadzonych zadań audytowych.
- Wykonywanie czynności doradczych, przedstawianie wniosków, opinii i zaleceń.
- Prowadzenie akt stałych i bieżących.
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami nadzorującymi.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Praca w siedzibie urzędu.
- Wyjazdy służbowe.
- Praca przy komputerze.
- Budynek 3-piętrowy, bez windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Kwalifikacje audytora zgodnie z art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych.
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość przepisów o rachunkowości.
- Znajomość procedur administracyjnych.
- Umiejętność analitycznego i konstruktywnego myślenia.
- Umiejętność formułowania zwięzłych wniosków w mowie i na piśmie.
- Samodzielność w zakresie formułowania opinii, analiz i wniosków.
- Obsługa pakietu MS Office.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów