Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat 4 242 - 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze (przyjmowanie korespondencji przychodzącej, selekcja, przekazywanie dokumentów do aprobaty Zarządu, kierowanie do odpowiednich osób, przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztowej lub kurierskiej), obsługa elektronicznej skrzynki e-mail, obsługa...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
12 dni
Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
Na co dzień w naszym zespole: wspierasz administracyjnie i organizacyjnie naszą jednostkę (m.in. obsługa asystencka, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, ewidencja, rozdział i wysyłka korespondencji), czuwasz nad prawidłowym obiegiem korespondencji i komunikacji wewnątrz...
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.
Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Back Office Specialist with Dutch
Miejsce pracy:Katowice, Gliwice, Bytom, Zabrze, Częstochowa, Racibórz, Rybnik, Bielsko-Biała
Zakres obowiązków:
Prowadzenie korespondencji w języku niderlandzkim.
Obsługa administracyjna i współpraca z zagranicznymi placówkami firmy.
Weryfikacja dokumentacji i aktualizowanie baz danych.
Fakturowanie.
Wymagania:
Dobra znajomość języka niderlandzkiego na poziomie min. B1.
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2.
Wykształcenie co najmniej średnie.
Biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta oraz pracy biurowej.
Oferujemy:
Pracę w znanej międzynarodowej firmie.
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z dodatkiem językowym.
Pracę w trybie home office lub hybrydowym- zgodnie z oczekiwaniami Pracownika.
Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat 4 242 - 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze (przyjmowanie korespondencji przychodzącej, selekcja, przekazywanie dokumentów do aprobaty Zarządu, kierowanie do odpowiednich osób, przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztowej lub kurierskiej), obsługa elektronicznej skrzynki e-mail, obsługa...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
12 dni
Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
Na co dzień w naszym zespole: wspierasz administracyjnie i organizacyjnie naszą jednostkę (m.in. obsługa asystencka, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, ewidencja, rozdział i wysyłka korespondencji), czuwasz nad prawidłowym obiegiem korespondencji i komunikacji wewnątrz...
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;