Global Cosmed Group zrzesza powiązane kapitałowo i organizacyjnie firmy kosmetyczne i chemiczne, różniące się specjalizacją produkcyjną oraz funkcjami; wytwórczą, usługową i dystrybucyjną. Oferta Grupy obejmuje wyroby zaspakajające szeroki wachlarz potrzeb konsumentów, związanych z dbałością o ciało i czystość w domu. W asortymencie znajdują się produkty posiadające dominujące udziały rynkowe.
W celu zapewnienia odpowiedniej jakości usług firma Global Cosmed Group S.A. wprowadziła i utrzymuje System Zarządzania Jakością oparty na normach ISO 9001:2008. Produkty firmy posiadają również certyfikaty GOST i UKRSEPRO.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Osoba zatrudniona na stanowisku Brand Manager będzie odpowiedzialna za realizację procesów związanych z przygotowywaniem, wdrażaniem oraz rozwijaniem oferowanych przez firmę produktów na rynku polskim oraz międzynarodowym.
- Zarządzanie powierzonym portfelem produktów
- Samodzielna realizacja projektów związanych z rozwojem marki
- Inicjowanie i wprowadzanie nowych produktów na rynek
- Przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowych
- Planowanie i przygotowywanie wsparcia ATL i BTL
- Monitoring rynku, analizy i rekomendacje
- Tworzenie materiałów komunikacji marketingowej
- Ścisła współpraca z innymi działami wewnątrz firmy
- Sporządzanie analiz i raportów
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia)
- Bardzo dobra znajomości narzędzi marketingowych
- Znajomość programów pakietu Office (w szczególności MS Excel oraz Power Point)
- Wysoki poziom zaangażowania i nastawienia na osiąganie ponadprzeciętnych wyników
- Wysoki poziom energii, inicjatywy i chęci do pracy w zespole
- Wysoki poziom kreatywności, nieszablonowego podejścia i otwartości na zmiany
- Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego
- Zatrudnienie na umowę o pracę w firmie zajmującej pozycję lidera rynkowego
- Możliwość nabycia doświadczenia i rozwoju zawodowego w międzynarodowej grupie kapitałowej, przy wsparciu kilkunastoosobowego zespołu, w dziale marketingu
- Nowoczesne narzędzia pracy