Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

ZPOW DAWTONA
Błonie
praca stacjonarna
3569 dni temu


Dynamicznie rozwijają się firma z sektora FMCG poszukuje pracownika na stanowisko:



Brand Manager

Miejsce pracy: / Błonie
Nr Ref.: BM/Błonie


Zadania:
  • kompleksowe zarządzanie wszystkimi działaniami marketingowymi w zakresie marki
  • tworzenie długofalowej strategii marki oraz zarządzanie jej budżetem
  • monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej marki, poszukiwanie i wdrażanie przewag konkurencyjnych
  • tworzenie skutecznej komunikacji marki
  • współpraca z mediami oraz agencjami reklamowymi
  • budowanie świadomości marki


Wymagania:
  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe w zakresie marketingu, zarządzania
  • umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • duża kreatywność i otwartość na nowe wyzwania
  • inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...