Finaliści konkursu Telemarketer Roku 2017

2017-04-28

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić finalistów konkursu Telemarketer Roku 2017. W tegorocznej edycji konkursu na najlepszych konsultantów telefonicznych, wzięło udział 35 firm, które zgłosiły łącznie 176 konsultantów. Jurorzy nominowali do finału X konsultantów, z którymi spotkają się w dniach 15 – 17 maja. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 25 maja podczas Gali rozdania nagród w Warszawie.

Najwięcej firm, biorących udział w konkursie, działa w sektorze finansowym – 13 firm. Cieszy bardzo duże zainteresowanie konkursem ze strony outsourcing call i contact center (11 firm). Pokazuje to, że firmy outsourcing cc chcą uczestniczyć w podnoszeniu standardów jakości pracy konsultantów i świadczonych usług. W gronie przedsiębiorstw uczestniczących w konkursie znaleźli się również przedstawiciele usługodawców, w tym telekomów i innych.

Firmy mogły zgłaszać swoich pracowników do 7 kategorii: Helpdesk, Obsługa klienta, Sprzedaż inbound, Sprzedaż outbound, Windykacja, Inne projekty telefoniczne oraz Wideorozmowa. W dotychczasowych edycjach konkursu, największym zainteresowaniem cieszyła się kategoria Obsługa klienta (w tym roku 41 zgłoszeń), jednak w tym roku, najwięcej rozmów zgłoszono do kategorii Sprzedaż outbound (44 zgłoszenia).

Konsultanci nominowani do finału konkursu Telemarketer Roku 2017 w poszczególnych kategoriach:

Helpdesk
1. Gabriela Cielec - Alior Bank S.A.
2. Agata Usyk - Alior Bank S.A.
3. Marcin Ingersleben - Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
4. Maciej Dalkowski - Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
5. Ewa Sikora - Alior Bank S.A.

Obsługa klienta
1. Rafał Chojecki - T-mobile Polska S.A.
2. Paulina Przeniosło - Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
3. Ewelina Kosmalska - Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
4. Aleksandra Piotrowska - mBank S.A.
5. Agata Dziura - Alior Bank S.A.

Sprzedaż inbound
1. Przemysław Niedziałek - T-mobile Polska S.A.
2. Krzysztof Krzysztofik - T-mobile Polska S.A.
3. Piotr Adamowicz - T-mobile Polska S.A.
4. Michał Kwiatkowski - T-mobile Polska S.A.

Sprzedaż outbound
1. Miron Szmytkiewicz - Studio Moderna Polska Sp. z.o.o
2. Alicja Milota - Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
3. Karolina Trujnara - Idea Bank S.A.
4. Agnieszka Składowska - Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
5. Igor Nowakowski - T-mobile Polska S.A.

Windykacja
1. Katarzyna Rutkowska – BEST S.A.
2. Wojciech Elminowski - PKO Bank Polski S.A.
3. Anna Markiewicz - BEST S.A.
4. Magdalena  Tomasik - Credit Agricole Bank Polska S.A.
5. Magdalena  Paruch - Credit Agricole Bank Polska S.A.

Inne projekty telefoniczne
1. Beata Pyka - Alior Bank S.A.
2. Zbigniew Bednarek - Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
3. Bartłomiej Trojan - Alior Bank S.A.
4. Klaudia Górka - Alior Bank S.A.
5. Ksenia  Haniszewska - Credit Agricole Bank Polska S.A.

Wideorozmowa
1. Katarzyna Kowalska – PZU S.A.
2. Paulina Dembowska – mBank S.A.

Finałowy etap konkursu Telemarketer Roku 2017 polega na wykonaniu symulacji rozmowy telefonicznej na podstawie specjalnie przygotowanego przez Jury scenariusza. Dla każdej kategorii konkursowej przygotowywany jest inny scenariusz. W finale najlepsi w Polsce konsultanci telefoniczni skorzystają z systemu alfa Video Contact Center, udostępnionego Partnera Strategicznego – firmę Alfavox. Rozwiązanie bazuje na technologii wirtualnej rzeczywistości, którą Gartner zaliczył do dziesięciu najgorętszych trendów 2017 roku.


Konsultant po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej, zapraszany jest na indywidualne spotkanie z Jurorami. Obrady Jury i spotkania z finalistami będą się odbywać od 15 do 17 maja, w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, w Warszawie.


Ogłoszenie zwycięzców konkursu Telemarketer Roku 2017 nastąpi podczas uroczystej Gali wręczenia nagród, która odbędzie się 25 maja w Warszawie, w Teatrze Capitol. To jedno z najważniejszych wydarzeń branży call/contact center, na którym warto być. To doskonała okazja do spotkania przedstawicieli branży i zaproszonych gości, m.in. ekspertów branży cc, przedstawicieli firm biorących udział w konkursach, firm szkoleniowych i technologicznych oraz mediów.  Uczestnicy spotkania mogą spędzić czas w miłej atmosferze, a w kuluarach nawiązywać relacje biznesowe.

Przeczytaj także: