Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Praktykant w dziale księgowości z językiem portugalskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki: Współpraca z zespołem AP; Kontrola faktur; Zarządzanie dokumentacją;
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    7 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    7 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    7 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    7 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Portuguese / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    7 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Spanish / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    7 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Asystent / Asystentka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystent Działu Księgowości Kraków
Client Services - Payments Specialist with French

Client Services - Payments Specialist with French

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
2421 dni temu

 

Our Client is world's No.1 spread betting and CFD provider. The company has offices in 17 countries across five continents, serving over 125,000 active clients worldwide. IG opened its new branch (R&D Center) in Krakow in 2015 and is to hire around 150 IT and Marketing Specialists for new projects and creating new products. It is highly innovative company with strong position on the market, working with new technologies in end-to-end Scrum methodology with best infrastructure and emerging technologies. If you are looking for the fast career development and extended learning opportunities, apply for the position of:

 

Client Services - Payments Specialist with French
Kraków
Nr ref.: 5857

Requirements:

  • A degree-level education (any subject)
  • Fluency in English and French (verbal and written)
  • Excellent interpersonal and communication skills
  • A logical and analytical approach to problem solving
  • Confident to employ basic maths skills, particularly mental arithmetic.
  • Strong organisational and time management skills
  • Literacy in MS Office

Responsibilities:

As a payments trainee, your role will be to help deliver world-class and industry leading support to our global client base. You don’t need a background in finance to apply, we’re looking for people with a passion for providing excellent service and who have an interest in learning more about financial markets. This entry level role is ideal for those with strong interpersonal skills seeking work in a fast-paced, challenging and team-focused environment. 

 

Responsibilities include:

  • Providing front line payment support to our clients across phone, email, web chat and social media
  • Monitoring and proactively managing client payment systems
  • Taking ownership of, and proactively managing, client deposits and withdrawals
  • Being the main point of contact for the global Client Services team regarding client payments and global banking nuances
  • Verifying client documentation to ensure that internal AML policies are met  
  • Conducting audit checks and client administration tasks
  • Providing backup to our global Client Services teams by answering queries from our international client base on all our products and platforms

We offer:

  • Private medical cover for you and your family (Medicover)
  • Life insurance (Generali)
  • Annual bonus and Christmas bonus 
  • Flexible working hours
  • Option to work from home 
  • Ergonomic workstations
  • Potential travel opportunities to London
  • Free fresh fruit delivered daily
  • Multikafeteria system (you can choose: gym, vouchers for lunch/shopping or cinema tickets)
  • Library at the office
  • Referral program
  • Bike parking and shower
  • Chill out zones
  • Yoga classes and relax equipment
  • Foosball and ping-pong table
  • Games consoles and board games
  • No dress code!
 

Podobne oferty

  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Praktykant w dziale księgowości z językiem portugalskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki: Współpraca z zespołem AP; Kontrola faktur; Zarządzanie dokumentacją;
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    7 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    7 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    7 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    7 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Portuguese / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    7 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Spanish / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    7 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Asystent / Asystentka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...