Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Współpracuje z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi firmami, wspierające je w procesie transformacji biznesowej, poprzez pięć filarów swojej działalności: Strategy, Consulting, Digital, Technology oraz Operations. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.
Obecnie wspieramy i rozwijamy system Salesforce dla naszych partnerów biznesowych na całym świecie. Salesforce to system, w ramach którego przeprowadzamy projekty transformacji biznesowych dla globalnych klientów.
Dlaczego warto budować swoje kompetencje w obszarze Salesforce CRM?
-
Zapewnia zaawansowane funkcje, aby ułatwić rozwój, badanie i eksploatację, jak również hybrydowe modele wdrożenia.
-
Zaawansowane możliwości innowacyjnej technologii Cloud, rozwój w obszarach development, support, business consulting.
-
Skala wdrożeń – międzynarodowe projekty skali globalnej.
-
Możliwość uczestnictwa w procesach integracji wielu aplikacji, przyczyniając się do nich wydajności i niezawodności.
-
Duże możliwość szkoleń i zdobywania certyfikacji Salesforce.
-
Jesteśmy największym partnerem Salesforce na świecie.
-
Zrealizowaliśmy wiele prestiżowych wdrożeń (w 2015 roku odpowiadaliśmy za 8 z 10 największych na świecie).
-
Jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery i atrakcyjne możliwości rozwoju zawodowego – klienci globalni.
-
Dostęp do nowoczesnych systemów wymiany wiedzy i informacji.
-
Atrakcyjny pakiet szkoleń (w tym szkolenia zagraniczne i technologiczne).
-
Perspektywę poznania wielu branż - min. bankowości, telekomunikacji, FMCG, retail, energetyki.
-
Realizację projektów na terenie Polski oraz poza granicami kraju.
-
Przyjazną atmosferę pracy, cykliczne spotkania integracyjne, możliwość rozwijania pozazawodowych zainteresowań w klubach tematycznych.
-
Bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, karnety sportowe, vouchery lunchowe, korporacyjna karta kredytowa American Express Gold.
-
Wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie o kierunku inżynierskim/Informatycznym).
-
Doświadczenie w pracy z technologią CRM lub/i SaaS (preferowane doświadczenie w obszarze Salesforce CRM).
-
Doświadczenie w metodologii Scrum Agile mile widziane.
-
Doświadczenie w procesie integracji Point-to-Point, lub z użyciem Middle Ware (Talent MuleSoft) mile widziane.
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
-
Umiejętność analitycznego myślenia.
-
Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów.
-
Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Poznaj
Accenture Sp. z o.o.
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.