Customer Administration Manager
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Customer Administration Manager

Poznaj stanowisko:
Pracownik Helpdesk

Pracownik Help Desk to osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji oraz kontakt z klientami w trakcie rozwiązywania zaistniałych problemów. Zakres tej pomocy jest uzależniony od branży, w której działa firma – może być to np. sektor finansowy, IT, księgowość, prawo czy management. W zależności od potrzeb kontakt z klientami odbywa się w różny sposób. Przede wszystkimi telefonicznie, ...


czytaj więcej: Pracownik Helpdesk

Praca Pracownik Helpdesk

Customer Administration Manager - Ogłoszenie archiwalne

Praca Hays Poland / Sprzedaż / Obsługa klienta / dolnośląskie / Polska

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Customer Services Agent Hays Poland dolnośląskie

Manager działu Bastiony|Warzywa/Owoce,Piekarnia i Tradycja Simply Market dolnośląskie

Manager działu Samoobsługa|(Artykuły spożywcze/Suche, Napoje, Chemia/Non Food, Nabiał i Mrożonki) Simply Market dolnośląskie

Manager działu Obsługi Klienta Simply Market dolnośląskie

Key Account Manager NBC Sp. z o.o. dolnośląskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
Customer Administration Manager
Polska
Customer Administration Manager
Polska
Nr Ref.: 1069293
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Your new company is prestigious organization which develops products and services that make life easier for people with very personal and private medical conditions. On behalf of our client we are currently looking for the Candidates for the position of Customer Administration Manager.

Purpose of the role is to manage a department, build a leading position and professional partnership within the group around responsible processes, act as an expert for Consumer Administration processes and continuously improve efficiency by challenging current set up and proposing best practice solutions. Moreover, it is essential to standardize and automate Consumer Admin Support Processes according to company goals and cooperate with team leaders regards team performance. There is a need to support process change, drive continuous improvement through enhanced cost effectiveness and the pursuit of service excellence, manage customer relations, set the KPI and hire, train and develop team leaders.

What you'll need to succeed is to have master degree in Business and you should be experienced in process management on a managing position preferably connected with customer support or administration, knowledge about Lean will be an advantage. Analytical and leadership skills and very good knowledge of English is required.

What you'll get in return is interesting and stable job in international team, training and development opportunities within the company and competitive salary with attractive benefit package.

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 dodaj do ulubionych  drukuj ofertę  ustaw powiadomienia  RSS