Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Kluczowe zadania na stanowisku:
• Mapowanie procesów w poszczególnych obszarach biznesowych Spółki
•Analiza efektywności procesów oraz identyfikacja i wdrażanie działań podnoszących ich efektywność organizacyjną i kosztową
• Tworzenie stosownej dokumentacji i raportów
• Ścisła współpraca z obszarem logistyki
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe
• Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
• Znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel - warunek konieczny
• Dobra znajomość programu SAP
• Doświadczenie w obsłudze klienta / optymalizowaniu procesów związanych z obsługą klienta
• Umiejętność pracy w zespole
• Orientacja na klienta
Oferujemy:
• Doświadczenie w międzynarodowej organizacji o renomowanej pozycji na rynku
• Liczne benefity pozapłacowe (pakiet Multisport, kursy językowe i wiele innych)
• Pakiet szkoleń
• Ciekawą pracę w rozwijającym się zespole
• Ogromne możliwości rozwoju
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.